کد خبر:260773
پ
شهرداری
پژواک گزارش می‌دهد:

پشتیبانی شبانه روزی سازمان فاوا از فعالیت‌های شهرداری تهران

سازمان فاوای شهرداری تهران به ‌صورت برخط و شبانه روزی تمامی ارتباطات شبکه و سرویس‌های شهرداری تهران را پایش و کنترل می‌کند.

سازمان فاوای شهرداری تهران به ‌صورت برخط و شبانه روزی تمامی ارتباطات شبکه و سرویس‌های شهرداری تهران را پایش و کنترل می‌کند.

 

*** پشتیبانی سازمان فاوا از فعالیت‌های شهرداری

 

به گزارش پژواک، سازمان فاوای ش‍هرداری تهران به‌ صورت برخط و شبانه روزی تمامی ارتباطات شبکه و سرویس‌های شهرداری تهران را پایش و کنترل می‌کند و همچنین در مرکز تماس تهران من بدون تعطیلی پاسخگوی شهروندان است.
در تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ و حتی در نخستین روز سال نیز تیم مرکز عملیات شبکه سازمان فاوا به فعالیت خود به ‌صورت شبانه‌روزی ادامه داده است و تمامی ارتباطات شبکه و سرویس‌های ش‍هرداری تهران در بخش‌های مختلف کنترل می‌شود و در صورت بروز هر اختلالی ارتباط با بخش مربوطه برقرار و ارسال تجهیزات مورد نیاز جهت رفع مشکلات پیش آمده در حداقل زمان انجام می‌شود.

مرکز تماس تهران من با شماره ۱۳۷ در دو روز ابتدایی سال، پاسخگوی حدود پنج هزار تماس از سوی شهروندان بوده است، همچنین شهروندان محترم می‌توانند مشکلات شهری را از طریق اپلیکیشن تهران من با امکان ارسال عکس، ویدیو و لوکیشن به مدیریت شهری گزارش نمایند تا پیگیری شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه