کد خبر:284209
پ
فولکس واگن
پژواک گزارش می‌دهد:

فولکس واگن پاسات پرو ۲۰۲۴ معرفی شد/ سدانی جذاب با امکان ورود به ایران + عکس

کمپانی خودروسازی فولکس واگن، از نسخه جدید سدان پاسات، تحت عنوان فولکس واگن پاسات پرو ۲۰۲۴ در کشور چین رونمایی کرد.

کمپانی خودروسازی فولکس واگن، از نسخه جدید سدان پاسات، تحت عنوان فولکس واگن پاسات پرو ۲۰۲۴ در کشور چین رونمایی کرد.

 

*** فولکس واگن پاسات پرو ۲۰۲۴

 

به گزارش پژواک، کشور چین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جهان محسوب می‌شود که علاوه بر تولید و عرضه محصولات ساخت همین کشور به مونتاژ و عرضه سایر برندهای خودرویی مطرح در جهان نیز می‌پردازد. حال شرکت فولکس واگن آلمان به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده کننده خودرو در اروپا و یکی از بزرگترین شرکای تجاری چین در زمینه مونتاژ و تولید خودرو در خاک این کشور، از فولکس واگن پاسات پرو ۲۰۲۴ رونمایی کرده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی این محصول می‌پردازیم.

 

نمای جلو فولکس واگن پاسات پرو ۲۰۲۴

 

*** معرفی فولکس واگن پاسات پرو ۲۰۲۴

 

فولکس واگن پاسات پرو، سدان سایز متوسط جدید این کمپانی است که ابتدا برای بازار کشور چین رونمایی شده است. این سدان جدید از طریق سرمایه‌گذاری مشترک با سایک (SAIC) تولید می‌شود. گروه خودروسازی سایک چین یکی از بزرگترین و ثروتمندترین شرکت‌های خودروسازی جهان محسوب می‌شود که در پایان سال گذشته میلادی بالاتر از کیا و هیوندای کره توانست یکی از ده کمپانی خودروسازی پرفروش جهان لقب بگیرد.

پاسات پرو در بخش ظاهری از سبک جدید فولکس واگن با چاشنی علاقه‌مندی چینی‌ها یعنی چراغ‌های مشابه با چشم مار (اژدها) بهره می‌گیرد. سپر جلو دارای یک ورودی هوای عریض با خطوط افقی سرتاسری است و خوشبختانه در این سدان جدید خبری از پکیج چراغ‌های دو قسمتی نیست. در نمای عقب نیز چراغ‌های به هم پیوسته را شاهدیم که گرافیک داخلی بسیار زیبایی دارند و یک نوار شبرنگ سرتاسری نیز در دل سپر کار شده که سبب عریض‌تر نشان دادن خودرو شده است.

 

نمای عقب فولکس واگن پاسات پرو ۲۰۲۴

 

*** مشخصات Volkswagen Passat Pro 2024

 

پاسات پرو در چین با دو پیشرانه بنزینی عرضه می‌شود. نسخه اول از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۵۸ اسب بخار بهره می‌برد. نسخه دوم نیز با یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۱۷ اسب بخار عرضه خواهد شد. هر دو نسخه دارای جعبه دنده اتوماتیک و از نوع محور جلو هستند.

امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما پیش‌بینی می‌شود نسخه پرو پاسات با امکانات متداول این کمپانی شامل سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سنسور هشدار فشار باد تایرها (TPMS)، سیستم هشدار خروج از مسیر، سیستم فعال تشخیص علائم ترافیکی جاده، نورپردازی کابین، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک دو کاناله، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز پارک برقی به‌همراه اتوهلد، صندلی برقی راننده، سنسور نور، سنسور باران و دوربین ۳۶۰ درجه عرضه شود.

 

*** احتمال عرضه در بازار ایران

 

به گزارش پژواک، این خودرو به‌صورت رسمی اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه پکن تجربه خواهد کرد. با توجه به این‌که چند روز پیش شرکت ماموت خودرو به‌عنوان نماینده رسمی فولکس واگن از عرضه رسمی فولکس واگن ID.4 در کشور خبر داد و از این محصول جذاب رونمایی کرد و از آنجایی که تولید و مونتاژ پاسات پرو در کشور چین صورت می‌پذیرد، پس احتمال عرضه این خودرو به بازار کشورمان در آینده نزدیک دور از انتظار نخواهد بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه