کد خبر:281503
پ
شیائومی ۱۴
پژواک گزارش می‌دهد:

رندرهای جدید از طراحی گوشی شیائومی ۱۴ پرو در فضای وب منتشر شد

بر اساس شایعات، کمپانی شیائومی در روز ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه) از گوشی‌های هوشمند جدید خود با اسامی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی خواهد کرد.

بر اساس شایعات، کمپانی شیائومی در روز ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه) از گوشی‌های هوشمند جدید خود با اسامی شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو رونمایی خواهد کرد.

 

*** رندرهای جدید از طراحی گوشی شیائومی ۱۴ پرو

 

به گزارش پژواک، برند چینی هنوز به اطلاعات خاصی در رابطه با این گوشی‌ها اشاره نکرده است؛ اما اکنون به لطف رندرهای فاش شده توسط یک افشاگر مشهور با شناسه OnLeaks طراحی احتمالی شیائومی ۱۴ پرو به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

 

این گوشی همانند شیائومی ۱۳ پرو مجهز به نمایشگری با حفره کروی‌شکل در قسمت مرکزی آن جهت استقرار دوربین سلفی است. اما بر اساس اعلام منبع منتشرکننده خبر، نمایشگر ۶٫۶ اینچی شیائومی ۱۴ پرو در مقایسه با نمونه ۶٫۷۳ اینچی مورد استفاده در شیائومی ۱۳ پرو از اندازه کوچک‌تری برخوردار است.

 

 

پنل پشتی شیائومی ۱۴ پرو از یک ماژول جزیره‌ای مربعی‌شکل بزرگ شامل حداکثر ۴ دوربین و تعدادی سنسور میزبانی می‌کند. این گوشی از فریم فلزی تخت بهره گرفته و دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت راست بدنه دستگاه قرار دارند.

لبه سمت چپ قاب گوشی فاقد هرگونه شیار یا دکمه کنترلی است. پورت USB-C در لبه پایینی بدنه گوشی قرار گرفته و درگاه مخصوص سیم‌کارت، میکروفون و اسپیکر نیز در کنار آن تعبیه شده‌اند. اسپیکر دوم نیز احتمالا در لبه بالایی بدنه دستگاه قرار گرفته است.

 

 

 

*** تصویر شیائومی ۱۴ پرو در کنار شیائومی ۱۳ پرو

 

منبع خبری ادعا می‌کند که شیائومی ۱۴ پرو دارای ضخامت ۸٫۷ میلی‌متری بوده و این رقم با احتساب برجستگی ماژول دوربین به ۱۳٫۱ میلی‌متر خواهد رسید. با این‌حال جزئیات مربوط به وزن گوشی اعلام نشده است.

در صورت صحت شایعات پیرامون زمان معرفی سری شیائومی ۱۴ انتظار می‌رود که طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری درباره گوشی شیائومی ۱۴ پرو باشیم.

 

 

 

انتهای پیام///

 

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه