کد خبر:281899
پ
سیستم عامل HyperOS
پژواک گزارش می‌دهد:

آموزش دانلود سیستم عامل HyperOS روی گوشی‌های شیائومی

شیائومی چهارم آبان ماه طرفدارانش را با رونمایی از سیستم عامل جدیدی به‌نام “HyperOS” سورپرایز کرد.

شیائومی چهارم آبان ماه طرفدارانش را با رونمایی از سیستم عامل جدیدی به‌نام “HyperOS” سورپرایز کرد.

 

*** آموزش دانلود سیستم عامل HyperOS 

 

به گزارش پژواک، هایپر او اس با حجم ۸.۷۵ گیگابایتی، کم حجم‌ترین فریمور جهان را به خودش اختصاص داده است تا بیشتر حافظه گوشی شما همچنان در دسترس باقی بماند. این سیستم عامل از نظر ظاهری تغییرات زیادی داشته، امکانات شخصی‌سازی متنوعی را در اختیارتان می‌گذارد، مالتی‌تسکینگ با آن بهتر است و از لحاظ عملکرد هم سبک‌تر از می یو آی شده است. ضمن اینکه امکانات ویژه‌ای مثل هماهنگی بین دستگاه‌ها را هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد تا به‌طور مثال از دوربین سلفی گوشی شیائومی، به‌عنوان وب‌کم لپ تاپ شیائومی در یک کنفرانس ویدیویی استفاده کنند.

 

*** دانلود سیستم عامل HyperOS پیش از عرضه نهایی

 

این بروزرسانی تا چندی دیگر در دسترس برخی از گوشی‌های برند شیائومی قرار خواهد گرفت که در پست این گوشی های شیائومی به زودی آپدیت سیستم عامل HyperOS را دریافت می‌کنند نام آن‌ها را ذکر کرده‌ایم. اما آیا راهی هست که زودتر از موعد بتوان طعم این رابط کاربری جدید را چشید؟

 

رابط کاربری هایپر او اس

 

خوشبختانه بله! اپلیکیشنی به‌نام “HyperOS Downloader” عرضه شده که به کربران اجازه می‌دهد پیش از عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل بتوانند از امکانات جدید آن استفاده کرده و تجربه جدیدی را با گوشی‌های شیائومی به‌دست بیاورند. ما در این مقاله آموزش دانلود سیستم عامل HyperOS روی گوشی‌های شیائومی را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

*** اپلیکیشن HyperOS Downloader چیست؟

 

این اپلیکیشن با شبیه‌سازی فرآیند بروزرسانی دستگاه‌های قدرت‌گرفته از هایپر او اس، به کاربران اجازه می‌دهد زودتر از اینکه نسخه‌های رسمی در دسترس باشند، بتوانند طعم آن را بچشند. ضمن اینکه پیش از عرضه نسخه نهایی، چندین نسخه آزمایشی از این سیستم عامل برای گوشی‌های غول چینی منتشر خواهد شد که شاید نام موبایل شما در بین آن‌ها نباشد و یا جزو اولین‌ها نباشید.

 

آموزش دانلود سیستم عامل HyperOS با اپلیکیشن هایپر او اس دانلودرآموزش دانلود سیستم عامل HyperOS با اپلیکیشن هایپر او اس دانلودر

 

خبر خوب اینکه هایپراواس دانلودر با کنار زدن این انتظار، آخرین بروزرسانی‌های نرم افزار جدید شیائومی را نصیب شما خواهد کرد. این مناسب کاربرانی است که می‌خواهند زودتر از هر کس دیگری آپدیت‌های جدید را تجربه کنند. خبر خوب اینکه هر زمانی خواستید، می‌توانید مجددا رام اورجینال دستگاه خود را نصب کرده و هایپراواس را از روی آن پاک کنید.

البته همه این‌ها یک شرط دارد و آن هم سازگاری گوشی شما با رابط کاربری HyperOS و البته اندروید ۱۴ است. وقتی اپلیکیشن HyperOS Downloader را روی گوشی خود نصب می‌کنید، الزامات را بررسی خواهد کرد و اگر دیوایس شما آن‌ها را رعایت کرده باشد، در نتیجه می‌توانید سیستم عامل جدید شیائومی را هم روی آن نصب کنید و از امکاناتش لذت ببرید. در صورت سازگاری دستگاه، پیغام “You will get the HyperOS update” و “You will get the Android 14 update” روی گوشی شما ظاهر خواهد شد.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع جهان را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** سایر امکانات اپلیکیشن هایپر او اس دانلودر

 

اما این اپلیکیشن علاوه بر امکان دانلود سیستم عامل HyperOS روی گوشی شما، به شما اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های رسمی شیائومی که روی گوشی‌تان نصب هستند را مستقیما از طریق همین برنامه بروزرسانی کنید.

 

آموزش دانلود سیستم عامل HyperOS با اپلیکیشن هایپر او اس دانلودر

 

در کنار این، قابلیت‌های مخفی روی گوشی شما را هم فعال خواهد کرد. امکاناتی که شاید هرگز متوجه حضور آن‌ها نشده‌اید و با استفاده از آن‌ها می‌توانید از عملکرد واقعی دستگاهتان استفاده کنید. این شامل تنظیمات پیشرفته یا گزینه‌های اختصاصی برای سفارشی‌سازی گوشی باشد. البته توصیه می‌کنیم نادانسته از این امکانات استفاده نکنید و حتما قبل از استفاده، در مورد آن‌ها مطالعه کنید.

 

آموزش دانلود سیستم عامل HyperOS با اپلیکیشن هایپر او اس دانلودر

 

ضمن اینکه اپلیکیشن HyperOS Downloader می‌تواند جدیدترین اخبار مربوط به این بروزرسانی نرم افزاری را هم به‌نمایش بگذارد. با دنبال کردن این اخبار متوجه خواهید شد که دقیقا چه زمانی نسخه نهایی این پلتفرم برای گوشی شما عرضه خواهد شد.

 

اخبار سیستم عامل شیائومی هایپر او اساخبار سیستم عامل شیائومی هایپر او اس

 

بنابراین اگر شما هم از کاربران گوشی‌های شیائومی هستید، همین حالا می‌توانید این اپلیکیشن را روی گوشی‌تان نصب کرده و از امکانات بی‌شماری که در اختیارتان می‌گذارد، لذت ببرید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه