کد خبر:283011
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

آپدیت One UI 6.1 گوشی‌های سامسونگ را به یک قابلیت جدید بلوتوث مجهز می‌کند

آپدیت One UI 6.1 یک قابلیت پخش بلوتوثی منحصربه‌فردی را به گوشی‌های سری گلکسی S24 اضافه می‌کند و آن‌ها می‌توانند به‌صورت همزمان به تعداد نامحدودی هدفون متصل شوند.

آپدیت One UI 6.1 یک قابلیت پخش بلوتوثی منحصربه‌فردی را به گوشی‌های سری گلکسی S24 اضافه می‌کند و آن‌ها می‌توانند به‌صورت همزمان به تعداد نامحدودی هدفون متصل شوند.

 

*** آپدیت One UI 6.1 گوشی‌های سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

به گزارش پژواک، سامسونگ ۲۷ دی ماه رسما از گوشی‌های خانواده گلکسی S24 خودش رونمایی کرد. در این رویداد، مشخص شد که گوشی‌های جدید سامسونگ به آپدیت One UI 6.1 مجهز هستند که مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را برای دستگاه به‌همراه دارد. در میان تمام آن‌ها، قابلیت جدیدی به‌نام “Bluetooth Auracast” نام دارد که یک قابلیت اتصال بی‌سیم جدید برای هدفون‌های وایرلس و گوشی‌های هوشمند است.

بلوتوث Auoracast در واقع یک تکنولوژی پخش است که با استفاده از آن می‌تواند از دستگاه‌های مختلفی مثل یک گوشی، به تعداد نامحدودی گیرنده فایل صوتی ارسال کنید. برای این کار شما فقط به یک منبع صوتی جهت اشتراک‌گذاری صدا با چندین هدفون و ایرباد بی‌سیم احتیاج دارید. و حالا سامسونگ این فناوری را با وان یو آی ۶.۱ به گوشی‌هایش آورده است.

 

آپدیت One UI 6.1 و بلوتوث Auracast گلکسی اس ۲۴

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** با گلکسی S24 به تعداد نامحدودی هدفون بی‌سیم متصل شوید

 

به گزارش پژواک، اول از هر چیزی فرستنده‌ها برای استفاده از Auracast لازم است که از آن پشتیبانی کنند. گیرنده‌ها نیز باید حداقل از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی کنند. با توجه به سبد محصولات حال حاضر سامسونگ در بازار، این یعنی فقط گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ هستند که به‌لطف وان یو آی ۶.۱ می‌توانند از Auracast پشتیبانی کنند. در ایربادهای بی‌سیم این شرکت کره‌ای نیز فقط گلکسی بادز ۲ پرو است که می‌تواند این فناوری را ارائه کند. بنابراین اگر صاحب این دو محصول باشید، گزینه پخش بلوتوثی آئوراکست را در منوی تنظیمات بلوتوث دستگاه خود خواهید دید.

بعد از اینکه اتصال برقرار شد، شما می‌توانید موسیقی در حال پخش روی گوشی هوشمندتان را به تعداد نامحدودی هدفون و ایرباد بی‌سیم ارسال کنید و تا با گوشی آن‌ها پخش شود. شما همچنین می‌توانید دریافت‌کنندگان صدا را هم با انتخاب یک رمزعبور چهار رقمی محدود کنید تا هر کسی نتواند به پخش بلوتوثی شما متصل شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه