کد خبر:273382
پ
موبایل
پژواک گزارش می‌دهد:

بهترین گوشی‌های موبایل تا ۱۰ میلیون تومان

گوشی‌های موبایل تا سقف ۱۰ میلیون تومان معمولا با دوربین پیشرفته و با پشتیبانی از ۵G عرضه می‌شوند.

گوشی‌های موبایل تا سقف ۱۰ میلیون تومان معمولا با دوربین پیشرفته و با پشتیبانی از ۵G عرضه می‌شوند.

 

شیائومی 11 لایت 5G نیو ادیشن

 

*** شیائومی ۱۱ لایت ۵G نیو ادیشن مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی؛ ٧٣٠٠٠٠٠ تومان

 

به گزارش پژواک، شیائومی مدتی پیش یک نسخه جدید از این دستگاه را با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G و رنگ‌بندی جدید روانه بازار کرد. قیمت این دستگاه برای مدتی بالا بود، اما حالا قیمت مدل ۸/١٢٨ گیگابایتی شیائومی ۱۱ لایت ۵G نیو ادیشن به ثبات مناسبی رسیده است. یکی از ویژگی‌های متفاوت این دستگاه نسبت به رقبا، به سبک طراحی آن مربوط می‌شود. این گوشی از بدنه‌ای با قاب پشتی تخت شیشه‌ای بهره می‌برد. وزن و ضخامت این میان‌رده به ترتیب برابر با ١۵٩ گرم و ۶.٨ میلی‌متر بوده که در این بازه قیمتی بی‌نظیر است.

نمایشگر ۶.۵۵ اینچی AMOLED با قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ، حسگر تشخیص اثر انگشت روی فریم و دوربین اصلی سه‌گانه ۵+٨+۶۴ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های کلیدی این گوشی هستند. شیائومی ۱۱ لایت ۵G نیو ادیشن در کنار اسپیکر استریو و پشتیبانی از شبکه ۵G، به باتری ۴٢۵٠ میلی‌آمپر‌ ساعتی مجهز شده که با توجه به بهینگی مصرف دستگاه، شارژدهی بالایی دارد.

 

شیائومی ۱۱

 

*** شیائومی ۱۱T مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی؛ ٨٢٠٠٠٠٠ تومان

 

شیائومی ۱۱T هم‌اکنون یکی از با ارزش‌ترین گوشی‌های زیر ١٠ میلیون تومان محسوب می‌شود. این گوشی شیائومی یکی از اولین موبایل‌های دنیا با چیپ مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ است. این چیپست عملکرد قدرتمندی دارد و در جایگاهی نزدیک به پرچمداران و بین اسنپدراگون ۸۶۰ و ۸۷۰ قرار می‌گیرد. البته با پرچمدارانی از جمله اسنپدراگون ۸۸۸ فاصله دارد.

شیائومی ۱۱T از نمایشگر امولد با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و به لطف گواهینامه IP53 در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب مقاومت می‌کند. اما یکی از مهم‌ترین مزایا،‌ دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. با این حال شیائومی به دوربین فوق عریض اهمیت چندانی نداده و شاهد یک سنسور ۸ مگاپیکسلی هستیم. سایر دوربین‌ها شامل ۵ مگاپیکسلی تله‌فوتو ماکرو و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هستند.

از دیگر مشخصات باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، اسپیکر استریو و قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کرد. این شارژر در مدت زمان حدود ۴٠ دقیقه باتری شیائومی ۱۱T را به طور کامل شارژ می‌کند. مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی شیائومی ۱۱T به قیمت حدود ٨ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل ٨/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی قیمت حدودا ١١ میلیون تومانی دارد و ارزش خریدش بسیار پایین‌تر است.

 

سامسونگ گلکسی A52s 5G

 

 

*** سامسونگ گلکسی A52s 5G مدل ۸/١٢٨ گیگابایتی؛ ٩٨٠٠٠٠٠ تومان

 

به گزارش پژواک، گلکسی A52s 5G از هر نظر یک میان‌رده کامل است و حتی ارزش خرید بالاتری در مقایسه با میان‌رده جدید سامسونگ یعنی گلکسی A53 دارد. از آن‌جایی که مدل ۸/٢۵۶ گیگابایتی این گوشی هم‌اکنون بالای ١١.۵ میلیون تومان قیمت دارد و مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی نیز پیشنهاد نمی‌شود، ما مدل ۸/١٢٨ گیگابایتی آن را پیشنهاد می‌دهیم که تا مدت‌ها شما را از خریدن گوشی جدید بی‌نیاز خواهد کرد.

این گوشی به چیپ اسنپدراگون ۷۷۸G مجهز شده که کارایی بسیار خوبی دارد. این دستگاه میان‌رده سامسونگ همچنین به نمایشگر سوپر امولد مجهز شده که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

از نظر دوربین‌ها شاهد ترکیب مناسبی هستیم. دوربین عریض، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با کیفیت و با لرزشگیر تصویر اپتیکال دارد و در کنار آن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین بی فایده عمق سنج به چشم می‌خورد و در حفره نمایشگر هم دوربین ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه