کد خبر:273373
پ
موبایل‌
پژواک گزارش می‌دهد:

بهترین گوشی‌های موبایل تا ۳ میلیون تومان

در رده قیمتی ۳ میلیون تومان گوشی‌های اقتصادی معمولا با رم ۲ یا ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت قابل انتخاب هستند.

در رده قیمتی ۳ میلیون تومان گوشی‌های اقتصادی معمولا با رم ۲ یا ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت قابل انتخاب هستند.

 

موتورولا موتو E20

 

*** موتورولا موتو E20 مدل ۲/۳۲ گیگابایتی؛ ۲۵۰۰۰۰۰ تومان

 

به گزارش پژواک، موتورولا موتو E20‌ با در نظر گرفتن قیمت، بهترین گوشی موبایل تا ۳ میلیون تومان است. این گوشی به نمایشگر ۶.۵ اینچی مجهز شده و چیپ نسبتا جدید Unisoc T606 به آن نیرو می‌دهد. این چیپ در مقایسه با تراشه‌هایی که در گوشی‌های با قیمت مشابه به کار رفته قدرت بالاتری دارد و حتی در حد و اندازه یکی از چیپ‌های گوشی‌های گران‌تر یعنی اکسینوس ۸۵۰ ظاهر می‌شود.

اما یکی از مزایای موتو E20 ، همراه شدن با اندروید ۱۱ نسخه گو است که نسخه‌ای سبک‌تر از اندروید و ویژه گوشی‌های اقتصادی محسوب می‌شود. از دیگر مشخصات موتو E20 باید به حسگر اثر انگشت و لایه محافظ در برابر نفوذ آب اشاره کرد. البته نباید انتظار مقاومت بالای گوشی در برابر آب را داشت. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز با در نظر گرفتن رده قیمتی، عملکرد قابل قبولی دارد.

 

گلکسی A03

 

*** گلکسی A03 مدل ٣/٣٢ گیگابایت؛ ٢٨٠٠٠٠٠ تومان

 

گلکسی A03 ارزان‌ترین گوشی سامسونگ است. قیمت این دستگاه طی هفته‌های گذشته به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده و ارزش خرید آن بیشتر شده است. این دستگاه را می‌توان بهترین گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ دانست.

گلکسی A03 مانند موتو E20 مجهز به تراشه Unisoc T606 با قدرتی بیشتر نسبت به تراشه استفاده شده در گلکسی A13 است. دوربین اصلی این دستگاه شامل دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی می‌شود که نسبت به این رنج قیمتی، عملکردی فراتر از انتظارات دارد.

از دیگر مشخصات این گوشی ارزان‌قیمت سامسونگ، می‌توان به نمایشگر ۶.۵ اینچی PLS LCD، جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون و باتری ۵٠٠٠ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. یکی از نقاط ضعف قابل‌توجه در این گوشی، مربوط به استفاده از درگاه منسوخ شده MicroUSB 2.0 می‌شود. همچنین گلکسی A03 فاقد حسگر تشخیص اثر انگشت است.

 

نوکیا C30

 

*** نوکیا C30 مدل ۳/۶۴ گیگابایت؛ ٢٩٠٠٠٠٠ تومان

 

به گزارش پژواک، نوکیا C30 را می‌توان یکی از متفاوت‌ترین گوشی‌ها در این بازه قیمتی دانست. اصلی‌ترین ویژگی که این دستگاه را از رقبایش متمایز می‌کند، باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است. به لطف استفاده از چنین باتری حجیمی، شارژدهی نوکیا C30 طولانی‌مدت خواهد بود و احتمالا می‌توانید بدون نیاز به شارژر تا دو الی سه روز از آن استفاده کنید.

البته استفاده از باتری پر ظرفیت در این گوشی به افزایش وزن و ضخامت منجر شده و مجبور هستید تا با ضخامت ۱۰ میلی‌متری و وزن ۲۳۷ گرمی آن کنار بیایید. قدرت‌بخش نوکیا C30 تراشه ۲۸ نانومتری Unisoc SC9863A است که چندان پرقدرت و بهینه نیست، اما کارتان را راه می‌اندازد. این گوشی در سه مدل با ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار شده که مدل ۳/۶۴ گیگابایتی آن با قیمت حدود ۳ میلیون تومان بهترین گوشی موبایل در این رده به‌شمار می‌رود.

نمایشگر IPS LCD دستگاه نیز اندازه ۶.۸۲ اینچی دارد و همین باعث می‌شود تا با گوشی بزرگ‌تری نسبت به رقبا مواجه باشیم. نوکیا C30 از دوربین اصلی دوگانه با دوربین عریض ۱۳ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی خیلی باکیفیت نیست و وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد. حسگر تشخیص اثر انگشت نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه