کد خبر:283925
پ
شیائومی
پژواک گزارش می‌دهد:

مشخصات دوربین گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ فاش شد

کمپانی شیائومی سرگرم توسعه گوشی تاشو جدید خود با نام میکس فلیپ است.

کمپانی شیائومی سرگرم توسعه گوشی تاشو جدید خود با نام میکس فلیپ است.

 

*** کمپانی شیائومی سرگرم توسعه گوشی تاشو جدید

 

به گزارش پژواک، وبسایت GSMChina پیش‌تر رندر احتمالی این گوشی را منتشر کرد؛ بنابراین اکنون کاربران از طراحی ظاهری این محصول کم و بیش مطلع هستند. اکنون وبسایت Android Headlines دست به‌کار شده و مشخصات سنسورهای دوربین شیائومی میکس فلیپ را فاش کرده است.

با این‌حال همه چیز به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چرا که جزئیاتی مانند رزولوشن نمایشگر گوشی نیز مشخص شده است. کاربران از سال گذشته منتظر عرضه گوشی تاشو جدید شیائومی هستند. کمپانی چینی در سال ۲۰۲۳ از عرضه مدل میکس فلیپ صرفنظر کرد. در ادامه مشخص شد که شیائومی فرآیند توسعه دستگاه تاشو جدید خود را طی ماه اکتبر ۲۰۲۳ آغاز کرده است.

طی ماه اکتبر گذشته، دستگاه‌هایی با شماره مدل‌های ۲۴۰۵CPX3DG و ۲۴۰۵CPX3DC در فضای آنلاین ظاهر شدند. عبارت ۲۴۰۵ در ابتدای شماره مدل‌ها نشان‌دهنده ماه مه ۲۰۲۴ است. بر این اساس انتظار می‌رود که شیائومی میکس فلیپ در حد فاصل ماه‌های مه تا ژوئن به‌طور رسمی معرفی شود. اکنون پیش از رونمایی این محصول، برخی جزئیات کلیدی مربوط به آن فاش شده است.

شیائومی میکس فلیپ مجهز به سیستم دوربین پشتی دوگانه خواهد بود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از سنسور Light Hunter 800 بهره خواهد برد. این سنسور پیش‌تر در دوربین ردمی K70 پرو نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

دوربین دوم مجهز به سنسور OmniVision OV60A با رزولوشن ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین از بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابری پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه کاربران می‌توانند از دوربین‌های پشتی به‌عنوان دوربین جلویی نیز استفاده کنند؛ چرا که دقیقا در قسمت پایینی دوربین‌ها یک نمایشگر خارجی کوچک به چشم می‌خورد.

 

 

گوشی تاشو آینده شیائومی دارای اسم رمز ruyi بوده و این موضوع در Mi Code نیز مشاهده شده است. شیائومی به توسعه گوشی میکس فلیپ ادامه می‌دهد. اطلاعات به‌دست آمده توسط وبسایت Android Headlines صرفا به این موارد محدود نبوده و در این میان به رزولوشن نمایشگر شیائومی میکس فلیپ نیز اشاره شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی میکس فلیپ مجهز به نمایشگری با رزولوشن ۱٫۵K خواهد بود. گوشی‌های شیائومی ۱۴ پرو و ردمی K70 پرو از نمایشگرهایی با رزولوشن ۲K استفاده می‌کنند. بنابراین چگالی پیکسلی نمایشگر معادل با ۵۶۰PPI است.

اما به‌نظر می‌رسد که نمایشگر شیائومی میکس فلیپ از چگالی ۵۲۰ پیکسل بر اینچ برخوردار خواهد بود؛ رقمی که کمتر از ۵۶۰ محسوب می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که رزولوشن نمایشگر کمتر از ۲K خواهد بود. به بیان دقیق‌تر انتظار می‌رود که گوشی تاشو آینده شیائومی به‌همراه نمایشگر اصلی ۱٫۵K روانه بازار شود.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه