کد خبر:283884
پ
iPhone-13-Face-ID-1024×576.jpeg
پژواک گزارش می‌دهد:

تصاویر قاب آیفون SE 4 فاش شد/ مجهز به فیس آیدی و فاقد دکمه اکشن

با توجه به مشخصات و رندرهای مختلفی که تاکنون از آیفون SE 4 فاش شده است، ظاهر نسل چهارم گوشی‌ مقرون‌به‌صرفه اپل بسیار متفاوت از سه مدل قبلی خواهد بود.

با توجه به مشخصات و رندرهای مختلفی که تاکنون از آیفون SE 4 فاش شده است، ظاهر نسل چهارم گوشی‌ مقرون‌به‌صرفه اپل بسیار متفاوت از سه مدل قبلی خواهد بود.

 

*** تصاویر لو رفته از گوشی جدید اپل 

 

به گزارش پژواک، براساس تصاویر پست یک منبع آگاه در ایکس، باید انتظار داشت که طراحی آیفون SE 4 مشابه آیفون ۱۴ باشد. انتظار می‌رود که این گوشی به‌جای تاچ آیدی در دکمه هوم، از یک صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی با فیس آیدی استفاده کند. به نظر می‌رسد اپل بالاخره طراحی قدیمی‌ آیفون ۶ را برای سری SE کنار می‌گذارد. پیش‌تر نیز گزارش شده بود که شرکت چینی BOE نمایشگر OLED آیفون SE 4 را تأمین خواهد کرد.

 

 

*** تصاویر قاب آیفون SE 4

 

آیفون SE 4 ظاهراً یک ناچ کوچک دارد تا دوربین جلو و سنسورهای TrueDepth برای فیس آیدی را در خود جای دهد. احتمالاً اندازه ناچ این گوشی مشابه آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ باشد.

 

 

در پشت گوشی می‌توانیم ببینیم که آیفون SE 4 دارای یک دوربین تکی همراه با فلاش و میکروفن است. سنسور این گوشی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است و به دوربین آیفون XR شباهت دارد؛ بااین‌حال، به نظر نمی‌رسد که دوربین روی برآمدگی خاصی قرار بگیرد.

 

 

درنهایت، قاب آیفون SE 4 را از کنار می‌بینیم. همان‌طور که بریدگی قاب نشان می‌دهد، احتمالاً در بالای دکمه‌های تنظیم صدا، سوئیچ سایلنت قرار بگیرد. اگر تصاویر این قاب‌ها صحت داشته باشد، نباید انتظار داشته باشیم که این گوشی به دکمه اکشن مجهز شود. قبلاً شایعه شده بود که آیفون SE 4 دارای طراحی شبیه آیفون ۱۴ و با دکمه اکشن خواهد بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه