کد خبر:282235
پ
GTA 6
پژواک گزارش می‌دهد:

چه انتظاراتی از اولین تریلر بازی GTA 6 داریم؟

در فاصله چند روز مانده به رونمایی رسمی بازی Grand Theft Auto 6، در اینجا بررسی می‌کنیم که باید چه انتظاراتی از اولین تریلر بازی GTA 6 داشت.

در فاصله چند روز مانده به رونمایی رسمی بازی Grand Theft Auto 6، در اینجا بررسی می‌کنیم که باید چه انتظاراتی از اولین تریلر بازی GTA 6 داشت.

 

*** هر آنچه از GTA 6 می‌دانیم؟

 

به گزارش پژواک، پس از گذشته بیش از یک دهه، زمان آن فرا رسیده تا از نسخه بعدی مجموعه بازی‌های محبوب GTA رونمایی شود. بی‌شک Grand Theft Auto 6 بزرگ‌ترین بازی صنعت گیم در سال جاری خواهد بود. نفس در سینه گیمرها حبس شده و همگی منتظرند تا این بازی بین روزهای ۱۰ تا ۲۰ آذر ماه با انتشار یک تریلر رسمی، معرفی شود.

از محبوبیت شگفت‌انگیز این بازی بین گیمرها فقط به اشاره همین مورد بس که پست تأیید انتشار اولین تریلر بازی GTA 6 توسط راک استار گیمز در اینستاگرام بیش از ۳ میلیون لایک خورده است. همه این‌ها انتظارات ما را از نسخه جدید بازی جی‌تی‌ای زیاد می‌کند.

در تمام محافل گیمرها در حال صحبت کردن در مورد این بازی هستند. این که باید منتظر چه چیزهایی از آن باشیم و طی این یک دهه، راک استار گیمز چگونه توانسته این بازی را توسعه دهد.

 

*** اولین تریلر بازی GTA 6 شامل چه چیزهایی می‌شود؟

 

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی‌های مورد انتظار در تیزر رسمی بازی GTA VI خواهیم پرداخت. ما انتظار داریم که توسعه‌دهنده این بازی در این روز مهم، به سه ویژگی عنوان جدید خودش اشاره کند و انبوه علاقه‌مندانش را تا حدودی با آنچه که باید منتظر دیدنش باشند آشنا کند.

 

انتظارات ما از اولین تریلر بازی GTA 6

 

*** ۱. محیط بازی

 

دقیقا بعد از عرضه بازی GTA V، همگی به این مطمئن بودند که نسخه بعدی بازی بازگشتی به Vice City خواهد بود. سال گذشته نیز اطلاعاتی در همین مورد درز کرد، اما تا زمان انتشار تریلر جی تی ای ۶ نمی‌توان با قاطعیت در مورد این موضوع صحبت کرد. نه تنها انتظار داریم این نسخه در شهر Vice City روایت شود، بلکه می‌تواند نگاه مدرن و متفاوتی از این شهر در مقایسه با نسخه سال ۲۰۰۲ را به‌تصویر بکشد.

شایعات دیگری هم شنیده می‌شود که می‌گویند جی تی ای ۶ علاوه بر Vice City، در شهرهای دیگری نیز اجرا می‌شود. این شایعه‌ای است که بدون تأیید رسمی راک استار گیمز نمی‌توانیم به آن اعتماد کنیم. تریلر این بازی باید حال و هوای درستی از آن را به‌نمایش بگذارد. آن می‌تواند شامل معرفی شهر بازی و نحوه زندگی و تعامل افراد درون بازی با هم باشد.

 

انتظارات ما از اولین تریلر بازی GTA 6

 

*** ۲. شخصیت‌ها

 

یکی دیگر از شایعات جذابی که در مورد بازی GTA VI در سال گذشته شکل گرفته، چند شخصیتی بودن دوباره آن، مثل چیزیست که در نسخه قبلی نیز شاهدش بودیم. اما این بار به جای سه مرد، شما در این نسخه باید با دو شخصیت مرد و زن به نام‌های “Bonnie” و “Clyde” ماجراجویی‌هایتان را به‌سرانجام برسانید.

گرچه تریلر بازی GTA 6 کل داستان را لو نمی‌دهد، اما امیدواریم که حداقل ما را کمی با این شخصیت‌ها آشنا کند.

چه با نریشین، چه صحنه‌های کات شده بازی یا چه یک انیمیشن سینمایی که مختص به این رویداد ساخته شده، نخستین تریلر جی تی ای ۶ باید به‌گونه‌ای بازی را روایت کند تا به طرفداران ثابت کند کدام یک از شایعات شنیده شده در گذشته درست است، باید چه انتظاراتی از بازی داشته باشد و گیمر در مورد همه این‌ها پیش از عرضه رسمی با دیگر گیمرها بحث کند.

 

انتظارات ما از اولین تریلر بازی GTA 6

 

*** ۳. گیم پلی داخل بازی

 

و اما در آخر از همه ما امیدواریم و انتظار داریم که راک استار گیمز کمی هم گیم پلی داخل بازی GTA VI را در اولین تریلر رسمی آن به‌نمایش بگذارد. در صنعت گیمینگ متداول است که در تریلرها چیز زیادی از جزئیات بازی و گیم پلی آن به‌جز روایت قصه یا نمایش کلیپ‌های سینمایی زیبا، پخش نمی‌شود.

اما امیدواریم که این قضیه در مورد پیش‌نمایش یکی از محبوب‌ترین بازی‌های احتمالی تاریخ صدق نکند. ما حتی انتظار داریم که توسعه‌دهنده، ویدیوهای کوتاهی از گیم پلی بازی را هم در این پیش‌نمایش به‌تصویر بکشد. هر چه که باشد، این یک نسخه جدید از GTA است که بعد از ۱۰ سال معرفی خواهد شد.

البته که در فاصله بین انتشار اولین تریلر و عرضه رسمی بازی، چندین تریلر مختلف منتشر خواهد شد که هر کدام به ویژگی‌ها و بخش‌های مختلف بازی اختصاص دارند؛ ولی ما پس از این همه سال منتظر ماندن، انتظار داریم که نخستین تریلر بازی GTA 6 با جزئیات کافی ما را سیر کند.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** راک استار تجربه این استقبال باشکوه را دارد

 

به گزارش پژواک، گرچه انتظارات از اولین تریلر بازی GTA VI خیلی زیاد است، اما کمپانی راک استار در گذشته هم چنین استقبال نسبتا مشابهی را تجربه کرده است. نخستین تریلر GTA V یکی از بهترین تریلرهای بازی‌هایی بود که تاکنون دیده‌ایم. در این تریلر می‌توانستید ماجراجویی‌های حالت تک نفره بازی GTA 5 را ببینید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه