کد خبر:281789
پ
لی جون شیائومی
پژواک گزارش می‌دهد:

چشم‌انداز مبهم شرکت شیائومی/ آیا شیائومی تا سال ۲۰۴۰ دوام می‌آورد؟

پس از رویداد اخیر شیائومی که در آن گوشی‌های مورد انتظار شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو معرفی شدند، سخنان مدیرعامل این شرکت، واکنش‌های زیادی را به‌دنبال داشته است.

پس از رویداد اخیر شیائومی که در آن گوشی‌های مورد انتظار شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو معرفی شدند، سخنان مدیرعامل این شرکت، واکنش‌های زیادی را به‌دنبال داشته است.

 

*** چشم‌انداز مبهم شرکت شیائومی

 

به گزارش پژواک، لی جون در این مراسم اعلام کرد که شیائومی تا سال ۲۰۴۰ قصد دارد تمام محصولاتش را کربن‌خنثی و با تعهدات محیط‌زیستی، همسوتر کند.

اگرچه در سخنرانی مدیرعامل شیائومی مسئولیت اجتماعی و هدف بلندپروازانه‌ این شرکت مورد تشویق قرار گرفت، عده‌ای از کاربران فضای مجازی این سؤال در ذهنشان مطرح شد که آیا واقعاً شیائومی تا ۲۰۴۰ پابرجا می‌ماند؟

پس از واکنش‌ها به سخنان مدیرعامل شیائومی، لی جون با پستی در شبکه اجتماعی ویبو به تردیدها درباره‌ی امکان حیات شیائومی تا سال ۲۰۴۰ خاتمه داد. او تأکید کرد که با مدیریت محتاطانه می‌توان به حیات بلندمدت شیائومی امیدوار بود و همچنین بار دیگر اعلام کرد که دستیابی به محصولات کربن‌خنثی، پیچیدگی بسیاری دارد. پاسخ هوشمندانه‌ی لی جون که هم تعهد محیط‌زیستی و هم ریسک‌های تجاری را دربر می‌گرفت، با استقبال مثبت کاربران همراه شد.

علاوه‌براین، لی جون به‌خوبی از فرصت پیش‌آمده استفاده کرد و نوشت: «تلاش‌های بشردوستانه‌ی شیائومی در سال‌های اخیر افزایش یافته و بدون احتساب کمک‌های متفرقه، این شرکت تاکنون بیش از ۱۵۶ میلیون یوان (۲۱٫۸ میلیون دلار) برای مدیریت بحران در هنگام وقوع بلایای طبیعی، کمک کرده است.»

شیائومی اخیراً علاوه‌بر معرفی سری ۱۴ گوشی‌های خود، سیستم‌عامل جدیدی به‌نام HyperOS را معرفی کرد تا جایگزین MIUI شود. HyperOS مبتنی‌بر پروژه‌ای منبع‌باز است که قابلیت‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی، رابط کاربری دوستانه‌تر و امنیت بیشتر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و سعی دارد طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله گوشی هوشمند، لوازم خانه هوشمند و حتی وسایل نقلیه را هدف قرار دهد.

انتشار HyperOS در راستای تولید خودرو برقی شیائومی است که نشان می‌دهد غول فناوری چینی روزبه‌روز دامنه‌ی محصولات خود را گسترش می‌دهد؛ شاید این رویکرد درواقع رمز پیروزی شیائومی برای رسیدن به آینده یکپارچه‌ای باشد که لی جون از آن سخن می‌گوید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه