کد خبر:282212
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

تصاویر و مشخصات فنی گلکسی A35 سامسونگ منتشر شد

جدیدترین رندرهای گوشی گلکسی ای ۳۵ – Galaxy A35 سامسونگ نمایی از طراحی و مشخصات فنی آن را افشا می‌کند.

جدیدترین رندرهای گوشی گلکسی ای ۳۵ – Galaxy A35 سامسونگ نمایی از طراحی و مشخصات فنی آن را افشا می‌کند.

 

*** تصاویر و مشخصات فنی گلکسی A35 سامسونگ 

 

به گزارش پژواک، رفته رفته به زمان رونمایی از نسل جدید میانرده‌های شگفت انگیز سری A سامسونگ نزدیک می‌شویم. به همین دلیل تنور شایعات، پیش‌بینی‌ها و درز اطلاعات در خصوص این محصولات بسیار داغ است. یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های حاضر در لیست میانرده‌های سال ۲۰۲۴ سامسونگ، گلکسی A35 خواهد بود که توانسته هیجان زیادی را در میان علاقمندان بر پا کند.

به‌تازگی بخشی از طراحی ظاهری این گوشی توسط تعدادی از افشاگران سرشناس بازار گوشی‌های اندرویدی لو رفته است. با این وجود هنوز اطلاعات زیادی در خصوص این محصول باقی مانده که افشا نشده است. گلکسی ای ۳۵ قرار است یک میانرده جدید از سامسونگ باشد که با مشخصات فنی جذابی مثل صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز قصد دارد بار دیگری بازار میانرده‌های اندرویدی را تحت سلطه خود درآورد. به‌تازگی رندرهای جدیدی از این میانرده جذاب سامسونگ منتشر شده که خبر از حضور حاشیه‌های نسبتا ضخیم و حفره دایره‌ای شکل دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش Galaxy A35 می‌دهند.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** مشخصات فنی و ظاهری سامسونگ گلکسی A35؛ میانرده جذاب سال ۲۰۲۴ کره‌ای‌ها!

 

بر اساس رندرهای لو رفته از طراحی Galaxy A35 ظاهرا زبان طراحی میانرده‌های سال ۲۰۲۴ سامسونگ مشابه با سال ۲۰۲۳ خواهد بود. بنابراین همچنان شاهد چینش عمودی دوربین‌های پشت این گوشی و ادغام ماژول دوربین با قاب پشتی خواهیم بود. ابعاد گوشی جدید سامسونگ برابر با ۱۶۱٫۶ در ۷۷٫۹ در ۸٫۲ میلیمتر بوده و حاشیه‌های اطراف آن تخت خواهند بود. علاوه بر این، کلید Power و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت راست این گوشی قرار خواهند داشت. بعلاوه، دوربین‌های بیرون‌زده با قاب فلزی مجزا نیز همانند سال گذشته، بارزترین نکته طراحی قسمت پشت میانرده جدید سامسونگ خواهند بود.

 

گلکسی A35 سامسونگ

 

گلکسی A35 سامسونگ از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در کنار آن هم شاهد تعبیه یک حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهیم بود. این گوشی همچنین از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که با توان ۲۵ وات شارژ می‌شود، بهره خواهد برد.

صفحه نمایش Galaxy A35 نیز اندازه‌ای نسبتا بزرگ داشته و حاشیه‌هایی ضخیم دارد. بعلاوه، دوربین سلفی قرار گرفته در حفره دایره‌ای این گوشی هم ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود. این حسگر ظاهرا در گلکسی A15 که عضو دیگر نسل جدید میانرده‌های آتی سامسونگ خواهد بود هم به کار رفته است.

بر اساس اطلاعات موجود از گلکسی A35 سامسونگ، این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مدیاتک استفاده کرده و حداکثر ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین با در نظر گرفتن این که حتی اقتصادی‌ترین گوشی خانواده Galaxy A در سال آینده یعنی گلکسی ای ۱۵ هم به اندروید ۱۴ مجهز خواهد بود، می‌توان انتظار داشت که گلکسی ای ۳۵ هم به‌طور پیش فرض از جدیدترین نسخه اندروید بهره ببرد و رابط کاربری وان یو آی ۶ را به کاربران ارائه کند.

 

گوشی Galaxy A35

 

در حال حاضر سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص گوشی جدیدش را منتشر نکرده است. با این وجود می‌توان انتظار داشت که جزئیات جدید پیرامون این گوشی به‌زودی به بیرون درز کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه