کد خبر:282654
پ
واتساپ
پژواک گزارش می‌دهد:

واتس‌اپ شبیه اینستاگرام می‌شود/ قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌ها در استاتوس

واتس‌اپ بتا در اندروید قابلیت جدیدی دارد که مشابه استوری‌های اینستاگرام، اجازه می‌دهد پست کانال‌ها را در استاتوس‌ها به اشتراک بگذارید.

واتس‌اپ بتا در اندروید قابلیت جدیدی دارد که مشابه استوری‌های اینستاگرام، اجازه می‌دهد پست کانال‌ها را در استاتوس‌ها به اشتراک بگذارید.

 

*** واتس‌اپ شبیه اینستاگرام می‌شود

 

به گزارش پژواک، برخی کاربران واتس‌اپ بتا در آخرین به‌روزرسانی این برنامه با رابط کاربری جدیدی روبه‌رو شده‌اند که قسمت استاتوس کانال‌ها در آن شباهت زیادی به اینستاگرام پیدا کرده است. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده کاربران بیشتری بتوانند به این رابط کاربری جدید دسترسی داشته باشند.در این به‌روزرسانی محتوای به‌روزشده کانال در قسمت وضعیت یا همان Status نمایش داده می‌شود. در نتیجه کاربران سریع‌تر می‌توانند محتوای به‌روزشده کانال‌ها را بررسی و مشاهده کنند. این ویژگی جدید شباهت زیادی به اشتراک‌گذاری پست‌ها در استوری اینستاگرام دارد.

به‌نظر می‌رسد واتس‌اپ در به‌روزرسانی نسخه بتا برای کاربران اندرویدی (نسخه ۲٫۲۴٫۲٫۶) رابط کاربری جدیدی را عرضه کرده است. همان‌طور که گفته شد این رابط کاربری تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران نسخه بتای واتس‌اپ قرار دارد و این شرکت در تلاش است تا این رابط کاربری را بیشتر مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع جهان را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** واتس‌اپ ظاهراً با رابط کاربری جدید استاتوس‌ها شباهت زیادی به اینستاگرام پیدا می‌کند

 

به گزارش پژواک، همانطور که گفته شد، برخی از کاربرانی که نسخه جدید واتس‌اپ بتای اندروید را دریافت کرده‌اند، رابط کاربری جدیدی را می‌بینند که نحوه مشاهده پست‌های کانال را بهبود می‌بخشد. به طور خاص، واتس‌اپ طرحی اختصاصی برای پست‌های کانال ایجاد کرده است که اجازه می‌دهد پست‌ها در قسمت وضعیت یا همان Status نشان داده شود.

کاربران نسخه بتا با دریافت آخرین نسخه ممکن است به این رابط کاربری جدید دسترسی پیدا کنند. البته این ویژگی فعلاً تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران نسخه بتا قرار دارد. اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی تعداد کاربران بیشتری بتوانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند. با کمک این قابلیت، کاربران به‌سرعت می‌توانند پست‌های کانال‌های مرتبط را مشاهده کنند.

کارشناسان واتس‌اپ در وب‌سایت WABetaInfo می‌گویند این رابط کاربری جدید و به‌روزشده در واقع یک طراحی بصری جدید ارائه می‌دهد که تعامل و دسترسی به پست‌های کانال‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این کارشناسان همچنین خاطرنشان می‌کنند که این رابط کاربری جدید با روند طراحی‌های اخیر هماهنگی داشته و شباهت زیادی به اشتراک‌گذاری پست‌ها به عنوان استوری در اینستاگرام دارد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه