کد خبر:282222
پ
اینستاگرام
پژواک گزارش می‌دهد:

قابلیت دانلود ریلز برای اکانت‌های عمومی به اینستاگرام اضافه شد

شبکه اجتماعی تحت مالکیت شرکت متا یعنی اینستاگرام اخیرا از ویژگی جدیدی رونمایی کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا ریلزها را از اکانت‌های عمومی (public) دانلود نمایند.

شبکه اجتماعی تحت مالکیت شرکت متا یعنی اینستاگرام اخیرا از ویژگی جدیدی رونمایی کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا ریلزها را از اکانت‌های عمومی (public) دانلود نمایند.

 

*** قابلیت جدید اینستاگرام 

 

به گزارش پژواک، این قابلیت به کاربران امکان خواهد داد تا ریلزها را در پوشه Camera Roll خود ذخیره نمایند؛ اما در این میان توجه به چندین نکته حائز اهمیت است. یکی از پرسش‌های مهم این است که چه کسانی قادر به دانلود ریلز در اینستاگرام خواهند بود؟ برای اکانت‌های پابلیک (عمومی) کلیه کاربران اینستاگرام می‌توانند ریلزهای شما را دانلود کرده و به اشتراک بگذارند؛ مگر اینکه شما تنظیمات اکانت خود را تغییر دهید.

برای کاربران زیر ۱۸ سال با اکانت‌های عمومی، قابلیت دانلود ریلز به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال شده است؛ اما این افراد می‌توانند قابلیت مذکور را فعال نمایند. از سوی دیگر اکانت‌های پرایوت سطوح بالاتری از حفظ حریم خصوصی را ارائه می‌کنند. هیچ‌کدام از کاربران اینستاگرام قادر به دانلود ریلزهای شما نخواهند بود؛ مگر اینکه اکانت خود را در وضعیت عمومی قرار دهید.

 

حتی اگر یک ریلز واجد شرایط نمایش آفلاین نباشد؛ در این‌صورت همچنان می‌تواند جهت مشاهده درون برنامه ذخیره شود. در ادامه به چند نکته مهم اشاره شده است:

  • برای اکانت‌های عمومی تنها ریلزهای جدید قابل دانلود هستند؛ مگر اینکه کاربران تنظیمات دانلود خود را تغییر دهند.
  • ریلزهای دانلود شده دارای واترمارک اینستاگرام هستند. این واترمارک، نام کاربری و نسبت صوتی را نمایش می‌دهد.
  • تغییر تنظیمات دانلود بر روی کپی ریلزهای پیش‌تر دانلود شده روی دستگاه تاثیرگذار نخواهد بود.
  • در صورت فعال بودن گزینه دانلود برای ریلز اصلی، صدای اورجینال نیز احتمالا در ریلز دانلود شده گنجانده خواهد شد.
  • ریلزهای دانلود شده نبایستی برای اهداف تجاری مورد استفاده قرار گیرند. بعلاوه اینستاگرام نمی‌تواند نحوه استفاده از ریلزها را پس از دانلود آنها کنترل نماید.

 

ویژگی دانلود ریلز که در اوایل سال جاری میلادی در ایالات‌متحده راه‌اندازی شد؛ اکنون به‌صورت جهانی ارائه شده و از روز ۲۳ نوامبر (۲ آذر ماه) در دسترس عموم قرار گرفته است.

 

 

آدام موسری؛ مدیر اینستاگرام با انتشار پستی از عرضه این به‌روزرسانی خبر داد و اعلام کرد: “اکنون شما می‌توانید ریلزها را از اکانت‌های عمومی دانلود کرده و آنها را در پوشه Camera Roll ذخیره نمایید. هر ریلز دانلود شده با یک واترمارک همراه بوده و این واترمارک، عنوان تولیدکننده محتوا در اینستاگرام را به معرض نمایش می‌گذارد. این ویژگی اوایل امسال در ایالات‌متحده عرضه شد و اکنون در سراسر جهان قابل دسترس است.

شما به آسانی می‌توانید بر روی آیکون Share ریلز ضربه زده و گزینه Download را انتخاب کنید. اکانت‌های عمومی می‌توانند قابلیت دانلود را غیرفعال کنند.

چنان‌چه یک ریلز خاص قابل دانلود نیست؛ در این‌صورت لازم نیست نگران باشید. تنها کافیست بر روی علامت سه نقطه ضربه زده و برای نمایش ریلز از طریق برنامه در آینده، گزینه Save را انتخاب نمایید.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه