کد خبر:284104
پ
گوشی بدون اپلیکیشن
پژواک گزارش می‌دهد:

شرکت HMD از گوشی بدون اپلیکیشن The Boring Phone رونمایی کرد

شرکت HMD در دنیای پرشتاب فناوری و پیشرفت‌های باورنکردنی هوش مصنوعی، جهت مخالف را طی می‌کند و بیشتر بر گوشی‌های کاملاً ساده و نوستالژی تمرکز کرده است.

شرکت HMD در دنیای پرشتاب فناوری و پیشرفت‌های باورنکردنی هوش مصنوعی، جهت مخالف را طی می‌کند و بیشتر بر گوشی‌های کاملاً ساده و نوستالژی تمرکز کرده است.

 

*** گوشی بدون اپلیکیشن The Boring Phone

 

به گزارش پژواک، براساس گزارش سایت ورج، گوشی The Boring Phone تنها به تعداد ۵۰۰ عدد ساخته می‌شود و HMD نیز آن را به فروش نمی‌رساند و ظاهراً به‌صورت هدیه در کمپین‌های تبلیغاتی در اختیار افراد خاصی قرار خواهد گرفت. این گوشی یک صفحه‌نمایش ۲٫۸ اینچی QVGA داخلی، یک صفحه‌نمایش ۱٫۷۷ اینچی خارجی، یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی و یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری دارد.

 

 

*** مشخصات گوشی The Boring Phone

 

گوشی The Boring Phone از تماس و ارسال پیامک با شبکه‌های ۲G ،۳G و ۴G پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی بازی خاطره‌انگیز Snake را برای کاربران فراهم کرده است. با آنکه مشخصات این گوشی در مقابل گوشی‌های دیگر حرفی برای گفتن ندارد، اما HMD و هینیکن از این گوشی بیشتر به‌عنوان یک ایده بازاریابی استفاده می‌کنند. البته با توجه به قاب شفاف و تقریباً مدرن گوشی، آن‌ها قصد دارند نسل Z جامعه را نیز مورد هدف این بازاریابی قرار دهند.

 

 

در دنیایی که اکثر برندها با محصولات پیشرفته و هوشمند به‌دنبال ارائه حداکثر قابلیت‌ها به مخاطبان هستند، HMD راه متفاوتی را انتخاب کرده است. این موبایل خسته‌کننده آمده تا با روش متفاوتی کاربران را از فضای دیجیتال و درگیری‌های آن دور کند. البته این حرکت بیشتر حالت نمادین دارد، چون همان‌طور که گفتیم، The Boring Phone عرضه گسترده نخواهد داشت و در تعداد محدود تولید می‌شود.

پیش‌ازاین نیز شرکت HMD اعلام کرده بود که می‌خواهد اپلیکیشنی عرضه کند که گوشی‌های هوشمند را خسته‌کننده می‌کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه