کد خبر:284483
پ
qdEVtWy8foe2WmyE7EXitV-1200-80-910×600
پژواک گزارش می‌دهد:

مشخصات پیکسل ۸a افشا شد

گوگل به‌زودی از پیکسل ۸a پرده برمی‌دارد، ولی ما از همین حالا تمامی مشخصات مهم و قیمت این دستگاه را می‌دانیم.

گوگل به‌زودی از پیکسل ۸a پرده برمی‌دارد، ولی ما از همین حالا تمامی مشخصات مهم و قیمت این دستگاه را می‌دانیم.

 

*** مشخصات پیکسل ۸a افشا شد

 

به گزارش پژواک، اسناد و تصاویر افشاشده از پیکسل ۸a تقریباً تمامی مشخصات مهم گوشی میان‌رده آتی گوگل را فاش کرد.

در این گزارش تأیید شده است که این موبایل از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، تراشه تنسور G3 و شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. همچنین باید منتظر افزایش قیمت باشیم.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به‌نام MysteryLupin@ اسنادی را فاش کرده است که ظاهراً مشخصات فنی پیکسل ۸a را نشان می‌دهد. این منبع همچنین یک تصویر تبلیغاتی را به‌اشتراک گذاشته که قیمت‌گذاری میان‌رده گوگل در اروپا را نشان می‌دهد.

پیکسل ۸a ظاهراً نمایشگری ۶٫۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیتی خواهد داشت و از محافظ گوریلا گلس ۳ بهره می‌برد.

ابعاد و وزن این دستگاه نسبت به پیکسل ۷a اندکی کمتر خواهد بود. پیکسل ۸a از همان تراشه قدرتمند تنسور G3 استفاده می کند که روی سری پیکسل ۸ وجود داشت.

در کنار این تراشه، ۸ گیگابایت رم نیز تعبیه می‌شود. از نظر حافظه داخلی باید منتظر دو ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی باشیم.

در بخش دوربین، احتمالاً یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. پیکسل ۸a در بخش سلفی هم دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت.

این گوشی همچنین با استاندارد IP67 در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهد بود و به درگاه‌های USB 3.2 Type-C و WiFi 6E مجهز است. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و قابلیت تشخیص چهره نیز از دیگر ویژگی‌های این موبایل خواهد بود.

طبق این گزارش، پیکسل ۸a در رنگ‌های مشکی، کرمی، دو طیف آبی و دو طیف سبز عرضه می‌شود. البته عرضه بعضی از این رنگ‌ها ممکن است منحصر به فروشگاه گوگل باشد.

در زمینه قیمت، تصویر بالا از قیمت پایه ۵۴۹ یورو برای بازار اروپا خبر می‌دهد که اندکی از پیکسل ۷a بالاتر است. اما باید منتظر بمانیم تا ببینیم این افزایش در سایر بازارها چگونه اعمال می‌شود.

پیکسل ۸a احتمالاً در رویداد توسعه‌دهندگان گوگل در ۲۵ اردیبهشت معرفی خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه