کد خبر:284054
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI برای پرچمداران قدیمی سامسونگ منتشر می‌شود

یکی از نمایندگان سامسونگ تأیید کرده است که ویژگی‌های Galaxy AI از طریق One UI 6.1 برای پرچمداران ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد.

یکی از نمایندگان سامسونگ تأیید کرده است که ویژگی‌های Galaxy AI از طریق One UI 6.1 برای پرچمداران ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ در دسترس قرار می‌گیرد.

 

*** انتشار قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI

 

به گزارش پژواک، براساس گزارش‌های جدید، یکی از نمایندگان سامسونگ در پستی در انجمن گفت‌وگوی کاربران این شرکت در کره جنوبی مطلبی را منتشر کرده است که به عرضه Galaxy AI در محصولات سال ۲۰۲۲، به‌خصوص گلکسی S22 اولترا، S22 پلاس و S22، گلکسی زد فولد ۴، زد فلیپ ۴، گلکسی تب S8 اولترا، S8 پلاس و S8 اولترا اشاره دارد.

البته طبق گفته نماینده سامسونگ، همه قابلیت‌های Galaxy AI در دسترس این دستگاه‌ها قرار نمی‌گیرد. دستگاه‌های سال ۲۰۲۲ به نسخه‌ای در سطح گلکسی S23 FE دسترسی خواهند داشت که فاقد قابلیت Instant Slow-Mo است.

افزون‌براین، دارندگان پرچمداران ۲۰۲۱ سامسونگ ازجمله سری گلکسی S21 و گوشی‌های تاشوی سری فولد و فلیپ ۳ نیز این ویژگی‌ها را دریافت می‌کنند. البته قابلیت‌های هوش مصنوعی در این محصولات محدودتر خواهد بود و کاربران تنها به ویژگی‌های Circle to Search و Magic Rewrite دسترسی خواهند داشت. مورد دوم احتمالاً همان قابلیت Generative Edit است.

 

*** کدام دستگاه‌ها قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت می‌کنند؟

 

فهرست کامل دستگاه‌هایی که ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را از طریق آپدیت One UI 6.1 دریافت می‌کنند از قرار زیر است:

گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 پلاس

گلکسی S22

گلکسی زد فولد ۴

گلکسی زد فلیپ ۴

گلکسی تب S8 اولترا

گلکسی تب S8 پلاس

گلکسی تب S8

گلکسی S21 اولترا

گلکسی S21 پلاس

گلکسی S21

گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فلیپ ۳

 

انتشار این به‌روزرسانی احتمالاً در اوایل ماه مه مصادف با اواسط اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، اما ممکن است عرضه جهانی آن در تمامی کشورها اندکی طول بکشد. سامسونگ پیش‌تر قابلیت‌های Galaxy AI را از طریق One UI 6.1 در دسترس سری گلکسی S23 قرار داده بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه