کد خبر:263830
پ
روبیکا اسپورت
پژواک گزارش می‌دهد:

پخش زنده بازی فوتبال ایران-عراق از روبیکا اسپورت

روبیکا اسپورت در ادامه پوشش زنده بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال، با گزارش اختصاصی به استقبال پخش زنده آخرین بازی تیم ملی ایران در چارچوب این رقابت‌ها می‌ر‌ود.

روبیکا اسپورت در ادامه پوشش زنده بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال، با گزارش اختصاصی به استقبال پخش زنده آخرین بازی تیم ملی ایران در چارچوب این رقابت‌ها می‌ر‌ود.

 

*** پخش مستقیم بازی ایران و عراق 

 

به گزارش پژواک، بازی‌های والیبال ایران در جام ملت‌ها تاکنون در روبیکا حدودا ۱۱ میلیون بازدیدکننده داشته است.

روبیکا اسپورت این روزها کنداکتور شلوغی دارد؛ از پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های والیبال گرفته تا بازی‌های یورو و شاید از همه مهمتر، بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲٫ محبوب‌ترین کانال ورزشی روبیکا، ۲۵ خرداد ماه در ادامه پوشش زنده بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال، با گزارش اختصاصی به استقبال پخش زنده آخرین بازی تیم ملی ایران در چارچوب این رقابت‌ها می‌ر‌ود.

 

*** روبیکا اسپورت؛ محبوب‌ترین کانال ورزشی روبیکا

 

روبیکا اسپورت این روزها کنداکتور شلوغی دارد؛ از پخش زنده رقابت‌های جام ملت‌های والیبال گرفته تا بازی‌های یورو و شاید از همه مهمتر، بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲٫

محبوب‌ترین کانال ورزشی روبیکا، ۲۵ فروردین ماه در ادامه پوشش زنده بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال، با گزارش اختصاصی به استقبال پخش زنده آخرین بازی تیم ملی ایران در چارچوب این رقابت‌ها می‌ر‌ود.

مسابقات تیم ملی ایران در سلسله رقابت‌های والیبال جام ملت‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این روزهای روبیکا اسپورت است.

بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها تاکنون مجموعا بازدیدی ۱۰٫۹۶۷۳ میلیونی داشته و هر یک از این بازی‌ها به طور متوسط ۱٫۲ میلیون بازدید داشته است.

از میان ۹ بازی والیبال تیم ملی که تاکنون انجام شده، بازی ایران-بلغارستان با ۱٫۶ میلیون بازدید، رکورددار است.

تیم ملی والیبال کشورمان امروز سه‌شنبه ۲۵ خرداد در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف تیم استرالیا می‌رود که پخش مستقیم آن با گزارش اختصاصی امیر چاچه‌ای از طریق لینک https://go.rubika.ir/rsport قابل دسترسی است.

در بازه زمانی دو هفته‌ای ۷ تا ۲۱ خرداد، همزمان با روزهای پرهیجان رقابت‌های یورو، جام ملت‌های والیبال و بازی‌های تیم ملی فوتبال، کانال روبیکا اسپورت به بازدیدی جالب توجه دست یافت.

 

*** پوشش زنده رقابت‌های دور مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲

 

به گزارش پژواک، روبیکا اسپورت تنها به رشته‌های معمول ورزشی اکتفا نکرده و تنوع بالایی در رشته‌های ورزشی تحت پوشش خود به وجود آورده است تا سلایق مختلف را راضی نگاه دارد؛ از پخش زنده مسابقات تنیس گرفته تا رقابت‌های فرمول یک اتومبیلرانی و موتورسیکلت.

کانال روبیکا اسپورت، در ادامه پوشش زنده رقابت‌های دور مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۳۰ ۲۵ خردادماه میزبان آخرین بازی تیم ملی کشورمان در این دور از رقابت‌ها، یعنی بازی ایران و عراق با حضور نیما نکیسا و مهدی امیرآبادی خواهد بود.

این بازی حساس را می‌توانید با گزارش اختصاصی از طریق آدرس https://go.rubika.ir/rsport تماشا کنید.

پخش زنده مسابقات متنوع ورزشی از روبیکا اسپورت ادامه خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه