کد خبر:281294
پ
بانک چیس
پژواک گزارش می‌دهد:

علت توقف ارائه خدمات رمزارزی توسط غول‌ بانکی بریتانیا

بانک چیس (Chase)، یکی از غول‌های بانکی بریتانیا، اخیراً تصمیم خود را برای ممنوعیت پرداخت‌های رمزارزی برای مشتریان داخل کشور اعلام کرده است.

بانک چیس (Chase)، یکی از غول‌های بانکی بریتانیا، اخیراً تصمیم خود را برای ممنوعیت پرداخت‌های رمزارزی برای مشتریان داخل کشور اعلام کرده است.

 

*** علت توقف ارائه خدمات رمزارزی توسط غول‌ بانکی بریتانیا

 

به گزارش پژواک، این تصمیم که از طریق ایمیل به مشتریان ابلاغ شده، بخشی از راهبرد جامع بانک چیس برای محافظت از مشتریان خود در برابر تهدید فزاینده فعالیت‌های کلاهبرداری‌ و سوءاستفاده‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال است.

بر اساس ایمیل ارسالی به مشتریان، تغییر خط‌مشی چیس در درجه اول برای محافظت از وجوه مشتریان در برابر ریسک‌های فزاینده ناشی از کلاهبرداری‌های مرتبط با حوزه رمزارزها صورت گرفته، که در سال‌های اخیر در حال افزایش بوده است.

از ۱۶ اکتبر، بانک چیس فعالانه هرگونه پرداخت مشکوک به مرتبط بودن با ارزهای دیجیتال را رد خواهد کرد، که نشان‌دهنده موضع تهاجمی این غول بانکی در برابر چنین تراکنش‌هایی است.

چیس همچنین به مشتریان خود هشدار داده و تاکید کرده است که در صورت وجود تراکنش‌های کلاهبرداری یا سوءاستفاده‌های خاص مرتبط با ارزهای دیجیتال، تضمینی برای بازیابی وجوه‌ مشتری وجود ندارد. این حرکت با تعهد بانک چیس برای کاهش ریسک‌ها و حفاظت از منافع مالی مشتریان خود هماهنگ است.

از زمان شروع فعالیت در بریتانیا در سال ۲۰۲۱، بانک چیس توانسته است پایگاه مشتریان قابل توجهی را جذب کند که عمدتاً از افراد جوان‌تر و مرفه تشکیل شده است.

بعید است که تصمیم برای ممنوعیت پرداخت‌های مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی پایگاه مشتریان فعلی آن را مختل کند؛ زیرا نتایج نظرسنجی دولتی اخیر YouGov نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از مشتریان چیس، که از نظر مالی ایمن و باسواد هستند، در مورد ارزهای دیجیتال گمانه‌زنی‌های زیادی دارند. در واقع، تنها ۱۸ درصد از مشتریان بانک چیس، ارزهای دیجیتال را به عنوان آینده امور مالی می‌دانند.

 

صنایع – صنعت معدن تجارت – منتخبین انتخابات – روستا کشاورزی – سروش – پژواک فناوری

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه