کد خبر:282808
پ
شیائومی
پزواک گزارش می‌دهد:

شیائومی Health Pot S1/ گجتی که هر دمنوشی را برای شما آماده می‌کند

گجت جدید شیائومی با نام Health Pot S1 محصول جدید آشپزخانه‌ای این کمپانی است که قابلیت‌های گوناگون و جذابی در خود دارد.

گجت جدید شیائومی با نام Health Pot S1 محصول جدید آشپزخانه‌ای این کمپانی است که قابلیت‌های گوناگون و جذابی در خود دارد.

 

*** معرفی یک گجت جذاب از شیائومی 

 

به گزارش پژواک، معمولا شیائومی را با محصولات تکنولوژی و موبایل محور می‌شناسیم، اما این شرکت در حیطه‌های دیگر از جمله لوازم آشپزخانه نیز فعالیت پررنگی دارد. به تازگی از هلث پات اس ۱ – Health Pot S1 به عنوان محصول جدید چینی‌ها رونمایی شده و می‌خواهیم در ادامه توانایی‌های آن را به طور اجمالی بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

صفحه گرمایش هلث پات شیائومی از جنس استیل ۳۱۶L ساخته شده که دوست‌دار محیط زیست بوده و در ساخت آن به میزان کمتری کربن مصرف شده است. همچنین بدنه شیشه‌ای آن از جنس شیشه مقاوم نشکن بوده که اصطلاحا آن را با نام پیرکس می‌شناسیم و مقاوم به گرماست. این ترکیب باعث می‌شود Health Pot S1 شیائومی برای انواع کارهای آشپزخانه‌ای از جوش آوردن آب و گرم کردن سوپ گرفته تا دم کردن چای و آماده کردن یک دمنوش گیاهی مناسب باشد.

مهندسان شیائومی برای گجت جدیدشان تنها ۱.۵ لیتر ظرفیت در نظر گرفته‌اند که شاید برای تهیه چای و دمنوش مناسب باشد، اما اگر خانواده پرجمعیتی دارید احتمالا پاسخگوی کامل نیازهایتان نخواهد بود. المنت‌های به کار رفته در هلث پات می‌توانند با هزار وات توان، گرمای مناسبی را – حتی برای پخت و پز – فراهم کنند.

 

شیائومی Health Pot S1

 

فارغ از بحث ایجاد گرما، یکی از قابلیت‌های جذاب شیائومی Health Pot S1 توانایی حفظ دماست. این گجت می‌تواند دمای محتویاتش را بین دمای ۹۰ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد حفظ کند و دمای نگهداری، به صورت مضربی از عدد ۵ تعیین می‌شود. بدین ترتیب کاربر می‌تواند برای انواع مختلف چای یا دمنوش خود دمای مختلفی را تنظیم کند و حتی در دمای خاصی سوپ بپزد.

به لطف تکنولوژی عایق به کار رفته، محتویات گرم در هلث پات تا ۱۲ ساعت همچنان گرم باقی خواهند ماند. بدین ترتیب هر گونه نگرانی از بابت باقی ماندن نوشیدنی یا غذایتان درون این گجت از بین می‌رود و می‌توانید آن را چند ساعت بعد با همان دما مجددا میل کنید.

شیائومی برای راحتی بیشتر کاربر، امکان پخت و پز برنامه‌ریزی شده را نیز به هلث پات اضافه کرده است. البته این قابلیت تنها تا ۱۸ ساعت بعد را می‌تواند برنامه‌ریزی کند، اما روزهایی که از سر کار به خانه برمی‌گردید با یک دمنوش داغ خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد.

یک سنسور جهت کنترل دمای گجت به طور مخفی طراحی شده تا از گرمایش بیش از حد هلث پات پیشگیری کند. بدین ترتیب حتی هنگامی که در خانه حضور ندارید می‌توانید از عملکرد ایمن دستگاه اطمینان حاصل کنید.

کمپانی شیائومی در حال حاضر در حال جمع‌آوری سرمایه به کمک عموم مردم جهت تولید Health Pot S1 بوده و قیمت اولیه این گجت جذاب را تنها ۱۸ دلار تعیین کرده است. ترکیب این قیمت با کیفیت ساخت مناسب باعث می‌شود علاقه‌مندان به چای و دمنوش عاشق هلث پات و توانایی‌های آن شوند و شانس تولید انبوه با بالا برود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه