کد خبر:283825
پ
hp-Z34c-G3-WQHD
پژواک گزارش می‌دهد:

شرکت HP از مانیتور غول خمیده ۳۴ اینچی خود با دوربین پاپ آپ رونمایی کرد

شرکت آمریکایی HP از یک مانیتور غول خمیده ۳۴ اینچی به‌نام HP Z34c G3 رونمایی کرده که حرف‌های زیادی برای گفتن در دنیای نمایشگرها خواهد داشت.

شرکت آمریکایی HP از یک مانیتور غول خمیده ۳۴ اینچی به‌نام HP Z34c G3 رونمایی کرده که حرف‌های زیادی برای گفتن در دنیای نمایشگرها خواهد داشت.

 

*** مانیتور جدید لپ تاپ

 

به گزارش پژواک، کمپانی HP به تازگی جدیدترین مانیتور خمیده خود را با نام Z34c G3 WQHD در بازار چین عرضه کرده است. این نمایشگر ۳۴ اینچی دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها در زمینه بهبود بهره‌وری و راحتی کاربر است و آن را به گزینه‌ای جذاب برای سازندگان محتوا و کارکنان اداری تبدیل می‌کند. این مانیتور خمیده در حال حاضر با قیمت ۵۹۹۹ یوان (حدود ۸۳۱ دلار آمریکا) در JD.com فروخته می‌شود.

 

*** مشخصات فنی نمایشگر HP Z34c G3

 

مانیتور HP Z34c G3 دارای یک پنل IPS خمیده بزرگ ۳۴ اینچی با رزولوشن WQHD معادل ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این نسبت تصویر فوق عریض (۲۱:۹) فضای قابل توجهی از صفحه نمایش را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به آن اجازه خواهد داد تا چندین پنجره و برنامه را به طور همزمان بدون احساس کمبود فضا مشاهده کند.

 

 

این مانیتور همچنین دارای نرخ روشنایی ۳۵۰ نیت و پشتیبانی از ۹۹٪ فضای رنگ sRGB، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱ و ۸۵٪ فضای رنگ DCI-P3 است که بازتولید رنگ زنده و دقیق را تضمین می‌کند. علاوه بر این، کالیبراسیون رنگ کارخانه‌ای، دقت رنگ را به‌صورت پیش فرض تضمین می‌کند و کاربران را از تنظیمات دستی بی‌نیاز خواهد کرد.

برای داشتن جلسات ویدئو کنفرانس بی‌نقص، Z34c G3 یک دوربین ۵ مگاپیکسلی پاپ آپ با قابلیت تنظیم زاویه شیب برای موقعیت‌یابی سفارشی را روی خودش جای داده است. یک میکروفون داخلی با قابلیت حذف نویز، وضوح صدا را در طول تماس‌ها بیشتر بهبود می‌بخشد. سازنده آمریکایی تاکید می‌کند که این مانیتور تحت آزمایش‌های دقیق کیفیت صدا و تصویر قرار گرفته و دارای گواهی Zoom است که نشان‌دهنده تناسب آن برای نیازهای ویدئو کنفرانس حرفه‌ای خواهد بود.

مانیتور مانیتور غول خمیده ۳۴ اینچی HP به اسپیکرهای گردی در بخش جلویی خود مجهز شده است. همچنین دارای نرم افزار HP Display Center است که به پارتیشن‌بندی و شخصی‌سازی آسان صفحه نمایش کمک می‌کند. علاوه بر این، به HP Eye Ease، یک راه حل نور آبی سخت افزاری با گواهی TÜV مجهز شده است تا خستگی چشم را در طول ساعات کاری طولانی کاهش دهد.

 

 

این مانیتور همچنین دارای یک پایه ارگونومیک قابل تنظیم سه جهته است که به کاربران امکان می‌دهد شیب، چرخش و ارتفاع را برای یک تجربه مشاهده راحت که خستگی را در طول ساعات کاری طولانی کاهش می‌دهد، تنظیم کنند.

 

*** لذت شارژ ۱۰۰ واتی دستگاه‌ها با غول خمیده HP

 

Z34c G3 به انواع گزینه‌های اتصال از جمله پورت USB-C با قابلیت شارژدهی ۱۰۰ وات برای لپ تاپ‌ها و انتقال داده و تصویر با یک کابل مجهز شده است. علاوه بر این، این مانیتور دارای DisplayPort 1.4، HDMI 2.0، پورت‌های USB-A، یک پورت USB-B و یک پورت اترنت RJ-45 است که سازگاری با دستگاه‌ها و لوازم جانبی مختلف را تضمین می‌کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه