کد خبر:277624
پ
گلکسی S23
پزواک گزارش می‌دهد:

سامسونگ نخستین به‌روزرسانی برای سری گلکسی S23 را منتشر کرد

سامسونگ نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مدل‌‌های سه‌گانه سری گلکسی S23 را منتشر نموده است.

سامسونگ نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مدل‌‌های سه‌گانه سری گلکسی S23 را منتشر نموده است.

 

*** نخستین به‌روزرسانی گلکسی S23

 

به گزارش پژواک، سامسونگ اخیرا فروش عمومی گوشی‌های سری گلکسی S23 را آغاز کرد. خبر خوشایند برای خریداران اولیه پرچم‌داران جدید سامسونگ اینکه غول کره‌ای نخستین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مدل‌‌های سه‌گانه سری گلکسی S23 را منتشر نموده است.

این به‌روزرسانی یک آپدیت کوچک به‌شمار رفته و عمدتا به رفع حفره‌‌های امنیتی شناسایی شده در حد فاصل زمان تولید و عرضه گوشی‌ها می‌پردازد. گوشی‌های گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا با پچ امنیتی ماه ژانویه روانه بازار شدند؛ اما به‌روزرسانی جدید شامل پچ امنیتی به تاریخ ۱ فوریه ۲۰۲۳ است.

تغییرات اعمال شده در این آپدیت شامل ۴۸ بهبود امنیتی رایج در گوشی‌های مجهز به اندروید ۱۳ و ۷ مورد اصلاحی برای رابط کاربری One UI سامسونگ هستند. این به‌روزرسانی روی گوشی آنلاک شده در سراسر اروپا قابل دریافت است؛ اما طی روزهای آینده احتمالا در دسترس کاربران مقیم سایر کشورها نیز قرار می‌گیرد.

حجم این به‌روزرسانی برای سامسونگ گلکسی S23 کمی بیش‌تر از ۵۰۰ مگابایت است؛ اما آپدیت نسخه اولترا کمی حجیم‌تر بوده و البته کماکان کمتر از ۶۰۰ مگابایت حجم دارد.

سال گذشته شرکت سامسونگ برنامه به‌روزرسانی مدل‌های برتر خود را تغییر داد و این دستگاه‌‌ها را با وعده عرضه ۴ به‌روزرسانی سیستم‌عامل و انتشار پچ‌های امنیتی برای مدت ۵ سال روانه بازار کرد. این رویکرد شامل حال سری گلکسی S23 نیز خواهد شد. بنابراین انتظار می‌رود که این خانواده به‌روزرسانی اندروید ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۱۷ را دریافت نموده و انتشار پچ‌های امنیتی برنامه‌ریزی شده و منظم برای آن نیز در سال ۲۰۲۸ خاتمه پیدا کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه