کد خبر:283765
پ
GTA 6
پژواک گزارش می‌دهد:

زمان عرضه بازی GTA 6 مشخص شد؟

یکی از افشاگران قابل‌اعتماد خبرهای مربوط‌ به GTA 6، چارچوب زمانی انتشار این بازی را اعلام کرده است.

یکی از افشاگران قابل‌اعتماد خبرهای مربوط‌ به GTA 6، چارچوب زمانی انتشار این بازی را اعلام کرده است.

 

*** اخبار جدید درباره زمان عرضه بازی GTA 6 

 

به گزارش پژواک، هنوز زمان زیادی تا انتشار GTA 6 باقی مانده است. انتظار می‌رود این بازی جهان‌باز چند برابر بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی باشد و از فناوری‌های پیشرفته‌تر و گرافیک بهتر بهره ببرد و همین ویژگی‌ها باعث ایجاد هیجان بسیار زیاد میان گیمرها شده است.

گفته می‌شود بازی جی تی ای ۶ در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ دردسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. طبق شایعات متعدد ظاهراً راک‌استار امسال قصد دارد بازاریابی گسترده‌ای برای افزایش فروش GTA VI انجام دهد.

تاریخ انتشار GTA 6 را کسی اعلام کرده است که قبلاً جزئیات دقیق محتویات اولین تریلر این بازی را نیز فاش کرده بود. That1detectiv3 با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) گفت GTA 6 در ژانویه یا فوریه‌ی ۲۰۲۵ (زمستان ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

منابع موثق اعلام کرده‌اند GTA 6 وارد مرحله‌ی نهایی توسعه شده است. در برخی گزارش‌های اخیر نیز به انتشار بازی در اوایل سال ۲۰۲۴ اشاره شده بود که با ادعاهای جدید مطابقت دارد.

اگر شایعات و گزارش‌های اخیر درمورد تاریخ انتشار GTA 6 واقعیت داشته باشند، این بازی مسیر متفاوتی نسبت‌ به GTA 5 طی خواهد کرد؛ زیرا نسخه‌ی قبلی بازی در فصل تعطیلات منتشر شده بودند. البته GTA 4 در اوایل تابستان روانه‌ی بازار شد و بنابراین دنبال نکردن روند یکسان برای انتشار بازی‌ها از طرف راک‌استار، چندان غیرعادی نیست.

درحالی‌که انتشار اکثر بازی‌های بزرگ برای فصل تعطیلات برنامه‌ریزی شده است تا بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند، سری بازی‌های GTA هیچ نیازی به هدف قراردادن بازه‌ی زمانی خاص برای انتشار ندارند؛ زیرا این بازی‌‌ها هر زمانی که دردسترس قرار بگیرند با استقبال گسترده‌ی مخاطبان مواجه خواهند شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه