کد خبر:281021
پ
رونمایی خودروی سوپر اسپرت برقی Polestar Synergy
پژواک گزارش می‌دهد:

رونمایی خودروی سوپر اسپرت برقی Polestar Synergy در نمایشگاه IAA 2023 + عکس

کمپانی Polestar در رویداد IAA 2023 خودروی مونیخ از ابرخودروی برقی Synergy رونمایی کرد.

کمپانی Polestar در رویداد IAA 2023 خودروی مونیخ از ابرخودروی برقی Synergy رونمایی کرد.

 

 

*** خودروی سوپر اسپرت برقی Polestar Synergy 

 

به گزارش پژواک، شرکت Volvo Cars در سال ۲۰۱۵ آن را خریداری کرد. برند Polestar در گذشته از مدل‌های ولوو C30 Polestar، مدل S60، خودروی ولوو XC60 T8 Polestar Engineered، مدل ولوو V60 T8 Polestar Engineered و دیگر نسخه‌ها رونمایی کرده بود.

در اکتبر ۲۰۱۷، دو برند Volvo Cars و جیلی اعلام کردند که به زودی Polestar به یک برند مستقل تبدیل می‌شود تا خودروهای برقی تولید کند! سپس همین اتفاق نیز رخ داد.

در حال حاضر، ابرخودروی برقی Synergy معرفی شده که در آن از فناوری‌های منحصر به‌فرد، قطعات بادوام و محصولات باکیفیتی استفاده شده است.

 

 

خودروی سوپر اسپرت برقی Polestar Synergy در ابعاد ۱۷۹٫۵ اینچ طول و ۴۲٫۱ اینچ ارتفاع ساخته شده و در طراحی بیرونی آن از شکل یک کوسه سر چکشی الهام گرفته شده است.

 

 

در کابین، حس خوب راحتی و مدرنیته احساس می‌شود؛ این خودرو که مخصوص مسابقات است، بدون شک سرعت بالایی دارد.

ظاهر بسیار تهاجمی آن با چرخ‌های بزرگ و طراحی جالب چراغ‌های عقب از جمله مواردی هستند که در نگاه اول توجه هر فردی را به خود جلب می‌کنند.

 

 

کمپانی Polestar اظهار داشت که پس از اینکه این خودرو در نمایشگاه IAA 2023 مونیخ به نمایش در آمد، به ایالات متحده خواهد آمد. سپس قبل از اینکه در مناطق مختلف جهان ظاهر شود، به تور Hot Wheels Legends در ال سگوندو، کالیفرنیا فرستاده می‌شود.

 

 

نکته حائز اهمیت این است که رویداد Hot Wheels Legends از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. انتظار داریم که این کمپانی در سال ۲۰۲۴ مدل دیگری به نام Polestar 5 را به بازارها عرضه کند.

 

 

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این محصول در دسترس قرار نگرفته است، ولی به محض انتشار مشخصات فنی، قیمت و سایر موارد، آنها را برای شما ارائه خواهیم کرد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه