کد خبر:266662
پ
اپلیکیشن شاد
پژواک گزارش می‌دهد:

رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن شاد

نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

نسخه جدید شبکه آموزشی دانش‌آموزی یا همان به اختصار شاد، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید رونمایی شد.

 

*** مراسم رونمایی از نسخه جدید اپلیکیشن شاد

 

به گزارش پژواک، مراسم رونمایی رسمی از نسخه جدید پلتفرم آموزشی شاد ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مهدی اخوان بهابادی، در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.

 

کاظمی، در این مراسم با بیان اینکه خوشحالم در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد رونمایی از این اپلیکیشن هستیم، اظهار کرد:
این رونمایی برگرفته از تجربه ای ارزشمند و دو ساله به حساب می آید که حاصل تلاش‌های همراه اول است.
 
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه ما در وزارت آموزش و پرورش، همراه اول را بخشی از نظام تعلیم و تربیت می دانیم، خاطر نشان کرد:
به سهم خودم از تیم طراحی و توسعه دهنده شاد تشکر می کنم؛ شاد امروز یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران کرونا است و در شرایط فعلی به عنوان شبکه اصلی آموزش و در پساکرونا هم به عنوان بخش مکمل در کنار سیستم تعلم و تربیت خواهد بود.
 
 

*** تأمین زیرساخت های موردنیاز شاد

 
 
مدیرعامل همراه اول نیز در این مراسم با بیان اینکه سال جاری مانند سال گذشته تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شاد را به بهترین شکل انجام دادیم، اظهار کرد:
خداوند را شاکریم که بزرگترین نعمتش که همانا خدمت به بندگانش است را به ما عنایت کرده است.
 
مهدی اخوان بهابادی در ادامه، تصریح کرد:
شاد پیشرفت‌هایی به نسبت سال گذشته با هدف ارتقای سطح کیفیت داشته است که نسخه جدید آن همزمان با بازگشایی مدارس، قابل استفاده توسط کاربران خواهد بود.
 
 

*** استفاده از شبکه شاد رایگان است

 
 
وی با بیان اینکه استفاده از شاد برای تمامی کاربرانی که از سیمکارت همراه اول استفاده می کنند رایگان است، اشاره ای به ظرفیت مرکز مانیتورینگ آن داشت و گفت:
چندی پیش که سرپرست وزارت آموزش و پرورش از مرکز مانیتورینگ شاد در بخش مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کردند، در جریان ظرفیت‌های این مرکز شبانه روزی قرار گرفتند که به منظور رسیدگی آنی به مشکلات و نواقص فنی احتمالی در بستر خدمت رسانی شاد ایجاد شده است.
 
اخوان بهابادی اشاره ای به تصمیم اخیر شورایعالی فضای مجازی نیز داشت و اذعان کرد:
در چند روز آینده فراخوانی را خواهیم داشت تا تمامی جوانان خوش ذوق و ظرفیت استارتاپی کشور که پتانسیل طراحی و ارائه خدمات مرتبط با فضای آموزش و پرورش کشور را دارند، اعلام آمادگی کرده و آنها را به صورت تجمیعی گرد هم آوریم و نهایتا بتوانیم سرویس‌هایشان را با کسب مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش، روی پلتفرم شاد فعال کنیم.
 
 

*** مزیت نسخه جدید شاد

 
 
مدیرعامل همراه اول در پایان پیرامون همکاری وزارت آموزش و پرورش، یادآور شد:
از همکاری خوب وزارت آموزش و پرورش نیز بسیار سپاسگزارم؛ این وزارتخانه در دوران شیوع کرونا یکی از مجموعه های پیشتاز در ارائه خدمات مجازی بود.
 
براساس این گزارش، در جریان این مراسم که نسخه جدید شاد که در راستای پایداری بیشتر و ارتقای کیفیت در سرویس دهی رونمایی شد، دارای قابلیت های کلیدی نظیر داشبوردهای مدیریتی ویژه برای نظارت هر چه بیشتر مدیران مدارس بر کیفیت آموزشی، امکان برقراری مکالمات گروهی با هدف افزایش سرعت ارتباطی بین دانش آموزان و معلمان، اضافه شدن موتور جستجوگر شادبین، طراحی رابط کاربری جدید با هدف ماندگاری و حضور هر چه بیشتر دانش آموزان و فعالیت مرکز مانیتورینگ هفت در بیست و چهار این پلتفرم است.
 
 

*** ارائه گزارشی اجمالی از اپلیکیشن شاد

 
 
به گزارش پژواک، همچنین نماینده تام الاختیار مدیرعامل همراه اول در پروژه شاد نیز حین رونمایی از نسخه جدید این پلتفرم، گزارشی اجمالی به شرح ثبت رکورد ۴۰۳ گیگابیت بر ثانیه توسط این سرویس آموزشی، تبادل ۴۷ میلیارد پیغام و ۱۷ میلیارد فایل بر بستر شاد، احراز هویت ۹۹ درصد مدیران ۹۸ درصد معلمان و ۸۶ درصد دانش آموزان، نصب ۲۴ میلیونی اپلیکیشن با ثبت ۲۲ میلیون شماره یکتا، ثبت رکورد برقراری روزانه یک میلیون تماس صوتی و تصویری بین معلمان و دانش آموزان و مواردی از این قبیل داد.
 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه