کد خبر:266680
پ
آیفون
پژواک گزارش می‌دهد:

رونمایی از مدل‌های لوکس آیفون ۱۳ پرو با الهام از ساعت‌های رولکس

شرکت Caviar، مجموعه لوکس موبایل‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را با طراحی وام گرفته از ساعت‌های رولکس معرفی کرد.

شرکت Caviar، مجموعه لوکس موبایل‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را با طراحی وام گرفته از ساعت‌های رولکس معرفی کرد.

 

*** رونمایی از مدل‌های لوکس آیفون ۱۳ پرو

 

به گزارش پژواک، شرکت روسی «کاویار» (Caviar) مجموعه لوکس موبایل‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را با طراحی وام گرفته از ساعت‌های رولکس معرفی کرد تا کاربران بتوانند موبایل لاکچری خود را با ساعت‌های گران قیمت رولکس ست کنند.

 

 

*** مجموعه Olive Rays

 

یکی از مدل‌های این مجموعه لوکس، Olive Rays نام دارد و در تولید آن از تیتانیوم و روکش طلا استفاده شده است.

زمانی که در سال ۱۹۴۵، برند رولکس تولد ۴۰ سالگی خود را جشن گرفت، دستبند Jubilee به افتخار این مراسم معرفی شد.

این دستبند برای ساعت‌های مدل Rolex Datejust طراحی شده بود. کاویار اکنون نسخه‌ای از آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را با طراحی وام گرفته و به عنوان ست این مدل ساعت طراحی کرده است.

 

 

*** مجموعه Yacht Club

 

یکی دیگر از مدل‌ها، Yacht Club است که با الهام از ساعت رولکس Yacht-Master II طراحی شده و در تولید آن از برنز-تیتانیوم و قابی از جنس برنز با طراحی بسیار زیبا و شکیل استفاده شده است.

 

 

*** مجموعه Dark Sky

 

از دیگر مدل‌های معرفی شده در این مجموعه آیفون‌های سفارشی می‌توان به مدل Dark Sky اشاره کرد که طراحی آن الهام گرفته از ساعت‌های رولکس Sky-Dweller به ویژه مدل REF 326238 است که در آن بلوط سیاه رنگ با روکش طلا احاطه شده است.

 

 

*** مجموعه Meteorite

 

مدل بعدی Meteorite نام دارد که طراحی آن از ساعت‌های رولکس سری Cosmograph Daytona الهام گرفته شده است. قسمت بالای پنل پشتی موبایل از مواد شهاب سنگی و قسمت پایین پنل پشتی دستگاه از جنس تیتانیوم صیقل داده شده با روکش PVD مشکی و صفحه‌ای از جنس فیبر کربن پوشانده شده است.

قیمت این مدل‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس براساس میزان حافظه داخلی متفاوت است ولی قیمت آنها در حدود ۶۰۰۰ تا ۸۵۰۰ دلار درنظر گرفته شده است.

 

 

*** مجموعه Benvenuto

 

گل سرسبد مجموعه لوکس جدید، Benvenuto نام دارد که طراحی آن وام گرفته از ساعت رولکس Cellini است که نام آیفون و ساعت برای یادبود نام جواهرساز و مجسمه ساز رنسانس یعنی «بنوینوتو سلینی» انتخاب شده است. این مجموعه آیفون با قیمت پایه ۲۵۰۰۰ دلار، گران‌ترین مجموعه این سری محصولات کاویار محسوب می‌شود.

به گزارش پژواک، طرحی از پرتوهای خورشید روی طلای سفید ۱۸ عیار و حکاکی‌های چرم تمساح اصل، زیبایی بیشتری به این مجموعه داده است. شرکت کاویار ۹۹ دستگاه از این مدل تولید می‌کند.

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه