کد خبر:283521
پ
رندرهای جدید آیفون SE 4
پژواک گزارش می‌دهد:

رندرهای جدید آیفون SE 4 فاش شد/ بدون دکمه هوم و مجهز به فیس آیدی

رندرهای جدید آیفون SE 4 را بدون دکمه هوم و همراه با سیستم احراز هویت Face ID نشان می‌دهد.

رندرهای جدید آیفون SE 4 را بدون دکمه هوم و همراه با سیستم احراز هویت Face ID نشان می‌دهد.

 

*** رندرهای جدید آیفون SE 4 

 

به گزارش پژواک، از گوشی ارزان‌قیمت بعدی اپل یعنی آیفون SE 4 رندرهای مختلفی فاش شده که به نظر می‌رسد شبیه به آیفون ۱۴ باشد. آیفون SE قبلی طراحی آیفون ۸ را قرض گرفته بود که نمایشگر LCD و تاچ آیدی داشت؛ حالا احتمال دارد آیفون SE 4 با نمایشگر OLED و Face ID دارای ظاهری شبیه به آیفون ۱۴ باشد، البته تفاوت‌هایی نیز وجود دارد که در ادامه آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

براساس گزارش ۹۱mobiles، احتمالاً بارزترین تغییر آیفون SE 4، مهاجرت از نمایشگر LCD با اندازه ۴٫۷ اینچی و دکمه هوم به طراحی بزرگ‌تر ۶٫۱ اینچی تمام صفحه با ناچ بالای نمایشگر است. انتظار می‌رود در ناچ بالا، سیستم دوربین TrueDepth قرار گرفته باشد که برای اولین‌بار احراز هویت Face ID را به سری آیفون SE می‌آورد. حاشیه‌های صفحه‌نمایش نیز به میزان قابل‌توجهی باریک‌تر شده‌اند و آیفون SE 4 را مشابه گوشی‌های مدرن فعلی می‌کند.

 

 

*** رندرهای آیفون SE 4

 

یکی دیگر از تغییرات عمده که در این رندرها مشاهده می‌کنید، استفاده از پورت USB-C به‌جای پورت لایتنینگ است. این رندرها همچنین حاکی از آن است که آیفون SE 4 احتمالاً از یک دوربین پشتی مشابه مدل‌های قبلی خود برخوردار خواهد بود. همچنین این احتمال بعید نخواهد بود که این مدل دارای دکمه اکشن باشد.

 

 

از نظر ابعاد، انتظار می‌رود آیفون SE 4 تقریباً هم‌اندازه آیفون ۱۴ یعنی ۱۴۷٫۷ در ۷۱٫۵ در ۷٫۷ میلی‌متر باشد. این اطلاعات گزارش‌های قبلی را نیز تأیید می‌کند.

 

 

انتظار می‌رود آیفون SE 4 در سال ۲۰۲۵ معرفی و عرضه شود؛ اگرچه ممکن است اپل بخواهد این مدل ارزان‌تر را در کنار سری آیفون ۱۶ در اواخر سال جاری میلادی رونمایی کند. قیمت پایه آیفون SE 3 که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، ۴۲۹ دلار بود؛ با توجه به تغییرات عمده‌ای که اپل در این گوشی جدید اعمال کرده، مشخص نیست که قیمت آن بیشتر خواهد شد یا خیر.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه