کد خبر:281611
پ
جنسیس
پژواک گزارش می‌دهد:

جنسیس G70 2024 با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و طراحی جذاب رونمایی شد

طبق اعلام جنسیس، سدان G70 دیگر نسل جدیدی را تجربه نخواهد کرد و برای آن فقط به‌روزرسانی‌هایی با هدف جلب نگاه مشتریان ارائه خواهد شد.

طبق اعلام جنسیس، سدان G70 دیگر نسل جدیدی را تجربه نخواهد کرد و برای آن فقط به‌روزرسانی‌هایی با هدف جلب نگاه مشتریان ارائه خواهد شد.

 

*** جنسیس G70 2024

 

به گزارش پژواک، طبق اعلام جنسیس، سدان G70 دیگر نسل جدیدی را تجربه نخواهد کرد و برای آن فقط به‌روزرسانی‌هایی با هدف جلب نگاه مشتریان ارائه خواهد شد.

در همین راستا این خودروساز کره‌ای مدل ۲۰۲۴ سدان G70 را معرفی کرده که اکنون از موتور قدرتمندتری بهره می‌برد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات جنسیس G70 2024 آشنا می‌شویم.

 

جنسیس G70 2024

 

*** مشخصات جنسیس G70 2024

 

جنسیس G70 2024 اکنون به یک موتور ۲٫۵ لیتر ۴ سیلندر توربوشارژ جدید به‌جای موتور ۲ لیتری توربوشارژ قبلی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۳۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. در واقع قدرت این پیشرانه نسبت به نسخه ۲ لیتری حدود ۴۸ اسب بخار بیشتر است.

 

جنسیس G70 2024

 

جنسیس G70 2024 در دو نسخه محرک عقب و چهار چرخ محرک به فروش می‌رسد؛ اما قدرت تولید شده از پیشرانه این خودرو فقط با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد شد و دیگر مشتریان امکان سفارش گیربکس دستی ۶ سرعته را نخواهند داشت.

این سدان لوکس کره‌ای اکنون به‌شکل استاندارد از سیستم ترمز جدید برمبو بهره می‌برد. در بخش طراحی بیرونی، این خودرو تغییری را تجربه نکرده و اکنون فقط مشتریان می‌توانند دو رنگ جدید خاکستری و آبی را برای آن سفارش دهند.

 

جنسیس G70 2024

 

جنسیس G70 2024 اکنون با دو تریم دو رنگ جدید مشکی-بژ وانیلی و مشکی-خاکستری نیز قابل سفارش است. برای این خودرو به‌شکل استاندارد کیسه هواهای جانبی عقب، شارژر USB-C، آینه دید عقب بدون قاب و کنترل تهویه لمسی در نظر گرفته شده است.

 

Genesis

 

مشتریان تا پایان سال ۲۰۲۳ می‌توانند برای خرید نسخه ۲۰۲۴ سدان G70 اقدام کنند؛ اما در حال حاضر هنوز جزئیات قیمتی این خودرو اعلام نشده است. ضمن این‌که در حال حاضر مدل ۲۰۲۳ این خودرو با پیشرانه ۲ لیتری و با قیمت ۴۰ هزار و ۵۲۵ دلار به فروش می‌رسد، اما این پیشرانه در نسخه ۲۰۲۴ حذف شده و یک پیشرانه ۲٫۵ لیتری جدید جایگزین آن شده است. از این رو قیمت پایه این سدان کره‌ای در مدل ۲۰۲۴ افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه