کد خبر:278683
پ
اپل واچ اولترا
پژواک گزارش می‌دهد:

معرفی اپل واچ اولترا؛ گجت جدید و خاص اپل برای غواصان و کوهنوردان + فیلم

اپل واچ اولترا که ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ به‌عنوان نسخه حرفه‌ای‌تر، بزرگ‌تر و سنگین‌تر سری ۸ و با برچسب قیمتی ۸۰۰ دلاری عرضه شد، دو برابر از نسخه پایه سری ۸ و سه برابر از گلکسی واچ ۵ پرو گران‌تر است.

 

*** مشخصات فنی و عملکرد اپل واچ اولترا

 

به گزارش پژواک، اپل واچ اولترا مشابه سری ۸ به تراشه‌ی دوهسته‌ای Apple S8 مجهز است که ازنظر سرعت عملکرد، تفاوتی با S7 یا حتی S6 ندارد؛ اما همچنان به‌اندازه‌ای سریع است که جابه‌جایی بین اپلیکیشن‌ها به‌شدت روان انجام می‌شود و مهم نیست چند اپلیکیشن در پس‌زمینه فعال است. با انتخاب اولین اپلیکیشن از فهرست اپ‌های بازشده‌ی اخیر، به‌سرعت به محیط این اپلیکیشن هدایت خواهید شد.

همچنین، اولترا از همان تراشه‌ی بی‌سیم W3 موجود در سری ۸ و جدیدترین مدل SE و همان تراشه‌ی U1 مجهز به فناوری «باند فوق‌وسیع» (Ultra Wideband) برای ادراک فضایی استفاده می‌کند که در سری ۸ قرار داده شده است. بدین‌ترتیب، هیچ تفاوتی ازلحاظ تراشه با سری ۸ یا حتی مدل‌های قدیمی‌تر ندارد.

بااین‌حال، این تراشه علاوه‌بر حسگرهای معمول ازجمله حسگر ضربان قلب، حسگر سنجش سطح اکسیژن خون و حسگر نور محیط‌ (برای تنظیم خودکار روشنایی صفحه و قطع صدای تماس)، میزبانی از حسگرهای جدیدی را در پشت سرامیکی واچ اولترا ممکن کرده است که در مدل‌های پیشین نبود؛ ازجمله حسگرهای جدید تشخیص دمای بدن، دما و عمق آب ویژه‌ی شناگران و غواصان به‌علاوه‌ی شتاب‌سنج و ژیروسکوپ جدید برای تشخیص تصادف خودرو.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه