کد خبر:283633
پ
ساعت
پژواک گزارش می‌دهد:

تغییر بزرگ ساعت‌های سامسونگ/ گلکسی واچ مربعی می‌شود

سامسونگ احتمالاً می‌خواهد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را با نمایشگر مربعی طراحی کند.

سامسونگ احتمالاً می‌خواهد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را با نمایشگر مربعی طراحی کند.

 

*** تغییر بزرگ ساعت‌های سامسونگ

 

به گزارش پژواک، با وجود اینکه اکثر ساعت‌های هوشمند اندرویدی دارای نمایشگر دایره‌ای هستند، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد گلکسی واچ نسل بعدی را مربعی بسازد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدت‌ها است که فرم دایره‌ای دارد. ساعت‌های Galaxy Gear و Gear Live سامسونگ نمایشگر مربعی داشتند، اما از Gear S2 به بعد، سامسونگ علاقه‌ی خود به طراحی‌ دایره‌ای را به وضوح نشان داد.

اکنون گفته می‌شود که سامسونگ می‌خواهد به نمایشگر مربعی بازگردد. البته این تصمیم هنوز قطعی نشده و تا نهایی شدن آن زمان لازم است. شاید این اتفاق با رونمایی از سری گلکسی واچ ۷ رخ دهد، اما شایعاتی که تاکنون در مورد این ساعت‌ها مطرح‌ شده‌اند هیچ اشاره‌ای به چنین تغییر بزرگی نداشته‌اند.

دلیل سامسونگ برای انتقال به طراحی مربعی نامشخص است. سیستم‌عامل Wear OS به لحاظ فنی می‌تواند نمایشگر مربعی را پشتیبانی کند، اما بیشتر اپ‌ها و حتی پوسته‌ی One UI سامسونگ برای طرح‌های دایره‌ای بهینه‌ شده‌اند.

می‌توان حدس زد که سامسونگ امید دارد در طراحی ظاهری ساعت‌های خود، با اپل واچ رقابت کند که همیشه صفحه‌نمایش‌ مربعی داشته است، اما اگر این اتفاق به‌وقوع بپیوندد، قطعاً تغییر بزرگی خواهد بود.

انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۷ در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ و تقریباً همزمان با گوشی‌‌های تاشدنی سامسونگ وارد بازار شود. گلکسی واچ ۷ از تراشه‌ی سه نانومتری اختصاصی سامسونگ موسوم‌ به اگزینوس W940 استفاده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که قیمت ساعت هوشمند مذکور چقدر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه