کد خبر:281136
پ
TON
تلگرام خبر داد

تغییر الگوریتم جستجو و پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزارز TON

مدیرعامل تلگرام اعلام کرد که الگوریتم بخش جستجو تغییر کرده و کاربران می‌توانند از داخل منوی این برنامه به کیف پول TON دسترسی پیدا کنند.

مدیرعامل تلگرام اعلام کرد که الگوریتم بخش جستجو تغییر کرده و کاربران می‌توانند از داخل منوی این برنامه به کیف پول TON دسترسی پیدا کنند.

 

*** تغییر الگوریتم TON 

 

به گزارش پژواک، تلگرام الگوریتم جستجو به‌دنبال کانال‌ها و گروه‌ها را تغییر داده است تا اعضای فیک آن‌ها در رده‌بندی نتایج تأثیر نگذارند. به‌علاوه، پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزارز TON قرار است به این پیام‌رسان اضافه شود.

«پاول دوروف»، مدیرعامل تلگرام، در پستی در کانال شخصی خود اعلام کرد که شیوه جستجو به‌دنبال کانال‌ها و گروه‌های عمومی در این پیام‌رسان تغییر کرده است. حالا تنها آن دسته از اعضای یک کانال یا گروه برای رده‌بندی کانال‌ها و گروه‌ها مدنظر قرار داده می‌شوند که کاربر واقعی هستند.

برای مثال، دوروف می‌گوید کانال‌هایی که اعضای پریمیوم بیشتری داشته باشند، به‌طور کلی رتبه بالاتری دریافت خواهند کرد. ولی اگر یک کاربر پریمیوم خاص در کانال‌های بسیار زیادی عضو شود، تأثیر آن کاربر در بهبود رده‌بندی آن کانال‌ها در سیستم جستجو کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل تلگرام می‌گوید در این الگوریتم جدید به کانال‌های مربوط به کشور کاربر نیز اولویت بالاتری داده می‌شود. طبق اعلام دوروف، این تغییر تاکنون با بازخوردهای بسیار مثبتی روبه‌رو شده است.

در گذشته کانال‌های عمومی که تعداد اعضای بیشتری داشتند در بالای نتایج جستجو قرار می‌گرفتند. دوروف می‌گوید این سیستم برای مدت‌ها جوابگو بود، اما رفته‌رفته افرادی به سوءاستفاده از این الگوریتم مشغول شدند. به همین خاطر تلگرام حالا برای وجود کاربران واقعی در یک کانال ارزش بیشتری قائل می‌شود.

درحال‌حاضر اگر یک عبارت را در تلگرام جستجو کنید، ابتدا کانال‌هایی را می‌بینید که اعضای واقعی بیشتری دارند. این مسئله در مورد گروه‌ها هم صدق می‌کند و ظاهراً می‌تواند موجب رشد گروه‌های کوچک‌تری شود که فعالیت مفیدتری دارند.

 

 

 

همچنین بخوانید:

اخبار و تحلیل‌های کارشناسی پیرامون انتخابات ایران و جهان

 

 

*** پشتیبانی داخلی از کیف پول رمزارزی TON در تلگرام

 

به گزارش پژواک، دوروف همچنین در پست دیگری اعلام کرده است که تلگرام از ماه نوامبر کیف پول رمزارز TON را به منوی این اپلیکیشن اضافه می‌کند. البته اگر از قبل از این کیف پول با آدرس wallet@ استفاده کرده باشید و از جدیدترین نسخه تلگرام استفاده کنید، ظاهراً همین حالا می‌توانید این منو را ببینید.

مدیرعامل تلگرام می‌گوید این تغییر به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا صدها قابلیت جدید شبیه به آنچه را که در پلتفرم Fragment عرضه شده است، در اختیار کاربران بگذارند. Ton Wallet بخشی از پروژه TON است که تلگرام سال‌ها پیش آن را شروع کرد و نیمه‌کاره گذاشت. حالا این پروژه توسط بنیاد TON اداره می‌شود که تحت کنترل جامعه متن‌باز قرار دارد.

با توجه به مشکلاتی که برای پروژه TON تلگرام در آمریکا به‌وجود آمد، کیف پول TON نیز در آمریکا و ظاهراً چند بازار دیگر در دسترس قرار نخواهد گرفت.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه