کد خبر:281935
پ
خودروی شیائومی
پژواک گزارش می‌دهد:

تصاویر باکیفیت از نخستین خودرو ساخت شیائومی در فضای وب منتشر شد + عکس

تصاویر مربوط به اولین خودرو شیائومی پیش‌تر در فضای اینترنت منتشر شده بود؛ اما اکنون باکیفیت‌ترین تصاویر در دسترس عموم قرار گرفته و امکان بررسی ساختار داخلی خودرو را فراهم نموده‌اند.

تصاویر مربوط به اولین خودرو شیائومی پیش‌تر در فضای اینترنت منتشر شده بود؛ اما اکنون باکیفیت‌ترین تصاویر در دسترس عموم قرار گرفته و امکان بررسی ساختار داخلی خودرو را فراهم نموده‌اند.

 

*** تصاویر باکیفیت از نخستین خودرو ساخت شیائومی

 

به گزارش پژواک، ظاهرا این تصاویر در یکی از کارخانه‌های شیائومی به ثبت رسیده‌اند.

نکته جالب توجه اینکه پنل‌های تزئینی درب‌ها نیز در قسمت داخلی خودرو قابل مشاهده هستند؛ اگرچه تمامی اجزای خودرو در فضای غیرمسقف نگهداری می‌شوند.

 

 

استفاده از پوشش استتاری موجب شده تا ویژگی‌های طراحی خودرو از نظرها پنهان شوند. با این‌حال می‌توان ادعا کرد که نخستین خودرو ساخت شیائومی یک مدل سدان اسکوات و کاملا پهن به‌شمار می‌رود. بی‌تردید برای توسعه آیرودینامیک خودرو، رویکرد کاملی اتخاذ شده است.

 

 

عدم وجود دستگیره‌های سنتی برای بازگشایی درب خودرو یکی از ویژگی‌های خاص طراحی داخلی آن محسوب می‌شود. این دستگیره‌ها با دکمه‌هایی در جلو و عقب جایگزین شده‌اند.

 

 

احتمالا هر ۴ درب خودرو مجهز به آرام‌بند خواهند بود؛ مشخصه‌ای که هم‌اکنون در خودروهای گران‌قیمت و برتر بازار به چشم می‌خورد.

 

 

همچنین پلاک با عبارت Xiaomi بر روی پنل پوشش‌دهنده اسپیکر قابل رویت است. خودروسازان در زمینه سیستم صوتی محصولات خود معمولا با غول‌های شناخته شده‌ای نظیر سونی (برای خودروهای ارزان‌قیمت‌تر) یا Harman & Kardon و Bang & Olufsen (برای خودروهای گران‌قیمت و برتر) همکاری می‌کنند. اما این‌بار شیائومی تصمیم گرفته تا تمامی کارها را شخصا انجام دهد.

 

 

با این‌حال کمپانی چینی سیستم‌های صوتی متعددی را تولید نموده و در این زمینه دارای تجربه است. این خودرو سدان احتمالا دارای درب‌های بدون فریم و سقف پانوراما بزرگ خواهد بود.

 

 

لو ویبینگ؛ رئیس شاخه چینی شیائومی طی ماه اکتبر خبر عرضه نخستین خودرو این شرکت در سال ۲۰۲۴ را رسما تائید کرد. تحلیل‌گران معتقدند که شیائومی در سال نخست بین ۵۰ تا ۶۰ هزار دستگاه خودرو را تولید خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه