کد خبر:283589
پ
A34-Cameras
پژواک گزارش می‌دهد:

بنچمارک نسخه گلوبال گلکسی A35 فاش شد

گلکسی A35 در نسخه جهانی یا گلوبال در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است و به‌نظر می‌رسد که محصول جذابی خواهد بود.

گلکسی A35 در نسخه جهانی یا گلوبال در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شده است و به‌نظر می‌رسد که محصول جذابی خواهد بود.

 

گلکسی A55 و گلکسی A35 رسماً فردا توسط سامسونگ معرفی می‌شوند. اگرچه اطلاعات زیادی درباره این دو گوشی فاش شده است، اما حالا در آستانه رونمایی، شاهد انتشار بنچمارکی از مدل A35 هستیم که قدرت و بخشی از مشخصات این دستگاه را تأیید می‌کند.

 
به‌گزارش وب‌سایت MySmartPrice، نسخه جهانی (گلوبال) گلکسی A35 5G در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است. این گوشی با شماره مدل SM-A356B در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۰۲۱ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۲۸۹۷ را به‌دست آورده است.

دستگاهی که در این تست‌ها استفاده شده است، از اندروید ۱۴، تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ و ۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. تراشه این گوشی ۵ نانومتری است و چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 دارد. پردازشگر گرافیکی این تراشه نیز Mali-G68 است.

 

طبق شایعات، گلکسی A35 5G نمایشگر ۶٫۶ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

این گوشی در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دوربین می‌تواند فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه داشته باشد.

گلکسی ای ۳۵ احتمالاً با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. این گوشی همان‌طور که دیدیم، اندروید ۱۴ با پوسته One UI 6.1 خواهد داشت. انرژی دستگاه نیز توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که می‌تواند شارژدهی خوبی داشته باشد.

گلکسی A35 احتمالاً در بازار اروپا با قیمت پایه ۳۷۹ یورو عرضه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه