کد خبر:280918
پ
بررسی حضور MSI در نمایشگاه ۲۰۲۳ IFA
پژواک گزارش می‌دهد:

بررسی حضور MSI در نمایشگاه ۲۰۲۳ IFA؛ از لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport تا کیس سری MSI MPG GUNGNIR 300 + عکس

کمپانی MSI که در طی این سال‌ها به پیشرفت خوبی در زمینه بازی و محصولات گیمینگ، تولید محتوا، کسب و کار و اینترنت اشیا رسیده، حالا قرار است در نمایشگاه بین‌المللی IFA 2023 که از اول سپتامبر آغاز می‌شود، حاضر شود.

کمپانی MSI که در طی این سال‌ها به پیشرفت خوبی در زمینه بازی و محصولات گیمینگ، تولید محتوا، کسب و کار و اینترنت اشیا رسیده، حالا قرار است در نمایشگاه بین‌المللی IFA 2023 که از اول سپتامبر آغاز می‌شود، حاضر شود.

 

*** بررسی حضور MSI در نمایشگاه ۲۰۲۳ IFA

 

به گزارش پژواک، همیشه در این نمایشگاه برندهای مختلف گرد هم می‌آیند تا علاوه بر معرفی محصولات جدید، گامی بزرگ در جهت آینده‌ای بهتر بردارند. این رویداد بدون شک روی خریداران، عمده‌فروشان و دیگر کمپانی‌ها تاثیر می‌گذارد.

کمپانی MSI نیز اعلام کرد که در مراسم IFA 2023 از محصولات پیشرفته خود که شامل لپ‌تاپ‌، دسکتاپ‌، مانیتور، کارت گرافیک، مادربرد، لوازم جانبی و قطعات هستند، رونمایی کند.

این محصولات نمایانگر نوآوری و تعهد این شرکت برای ارائه محصولاتی با کیفیت بالا هستند.

 

 

معاون بازاریابی MSI، سم چرن، درباره این نمایشگاه اینچنین اظهار داشت:

«تیم MSI بسیار خوشحال است که دوباره توانسته در بین برندهای حاضر در نمایشگاه قرار گیرد. این فرصت خوبی برای ارائه دستاوردهایمان خواهد بود. ما همیشه سعی کرده‌ایم که از جدیدترین فناوری‌ها رونمایی کنیم و زندگی مردم در سراسر جهان را راحت‌تر و شادتر بسازیم.

تیم MSI از بازدیدکنندگان دعوت می‌کند تا از غرفه ما دیدن کنند و از محصولات و نوآوری‌های جدید و شگفتی‌ساز آگاه شوند.»

مهم نیست که به چه حوزه‌ای علاقه‌ دارید، از کسب و کار گرفته تا بازی و محصولات خانگی، کمپانی MSI آخرین فناوری‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد!

 

 

*** لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport

 

یکی از جذاب‌ترین محصولات بازار همین لپ‌تاپ جدید و قدرتمند است. این نسخه که در تعداد محدودی ساخته شده، به جدیدترین پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9 با پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 40 مجهز شده است.

 

 

حالا کاربران می‌توانند در بخش پنل، از نمایشگر اولد ۴K لذت ببرند. کمپانی MSI به همراه این لپ‌تاپ در بسته پریمیوم از اقلام مختلفی مانند ماوس، پد ماوس، درایو USB و کیف رونمایی کرده تا علاوه بر به نمایش گذاشتن آخرین فناوری‌ها، نمایانگر تجربه لوکس Mercedes-AMG Motorsport باشد.

 

*** لپ تاپ MSI Commercial 14 H

 

این کمپانی علاوه بر محصول بالا، از MSI Commercial 14 H جدید نیز رونمایی کرده است. در این لپ‌تاپ از دو ویژگی اختیاری استفاده شده که کاربران می‌توانند از آنها استفاده کنند. این گزینه‌ها شامل NFC و کارتخوان داخلی هوشمند هستند.

برای استفاده از هردوی این قابلیت‌ها در ابتدا باید احراز هویت انجام شود. سفارشی‌سازی لپ‌تاپ نیز وجود دارد و شرکت توانسته در ساخت این محصول سهم زیادی از محافظت از محیط‌ زیست را بدست بیاورد.

صفحه کلید از یک ماده بازیافتی PCR یا همان رزین بازیافتی ساخته شده و در بیش از ۹۰ درصد بسته‌بندی نیز از کاغذ بازیافتی استفاده شده است.

 

*** کارت گرافیک MSI GAMING SLIM

 

کمپانی MSI در ساخت کارت گرافیک نیز تبحر خاصی دارد؛ این شرکت اکنون از سری MSI GAMING SLIM رونمایی کرده که از سری کارت گرافیک GAMING نیز نازک‌تر است. در عین حال، عملکرد خوبی هم دارد!

 

 

نازک و سبک‌تر بودن این کارت‌های گرافیک موجب شده که فضای کمتری را اشغال کنند و جریان هوا در دستگاه راحت‌تر حرکت کند.

 

*** دسکتاپ MSI MEG Trident X2 13th و مانیتور MEG 342CDE QD-OLED

 

این شرکت برای افزایش تجربه بازی کاربران، دسکتاپ MEG Trident X2 13th را معرفی کرد. این محصول به عنوان یک دسکتاپ گیمینگ درجه یک شناخته می‌شود که از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9 و کارت گرافیک GeForce RTX 4090 برخوردار است.

فناوری حرارتی Silent Storm Cooling 3 در آن حضور یافته و پنل لمسی آن نیز از نوع HMI 2.0 است. این محصول توانسته با جدیدترین صفحه نمایش QD-OLED کار کند و علاوه بر ثبت لحظات جذاب برای کاربران، تجربه بهتری در بازی داشته باشد.

 

 

علاوه بر این، کمپانی اعلام کرد که قرار است در نمایشگاه IFA 2023 از سری جدید ۴K Gaming با فناوری Rapid IPS رونمایی شود. این محصول که در مدل‌های MAG 274UPF/MAG 323UPF ساخته شده، به رفرش ریت ۱۶۰ هرتز مجهز می‌شود.

اولین بار است که این نمایشگرها به صورت منحنی ساخته می‌شوند و از کیفیت بالایی برخوردارند. انحنای ۱۰۰۰R و فناوری پنل Rapid VA از جمله عواملی هستند که موجب می‌شوند در هنگام بازی هیچ باگی در سیستم وجود نداشته باشد و زمان پاسخگویی سریعی ثبت شود.

 

 

*** مانیتور MSI Modern MD271ULDE

 

مانیتور MSI Modern MD271ULDE در اندازه ۲۷ اینچی با وضوح ۴K ساخته شده که علاوه بر مجهز شدن به فناوری مراقبت از چشم EyesErgo پیشرفته، تجربه بصری بهتری را فراهم می‌کند.

 

 

گستره رنگی آن در Adobe RGB شامل ۹۵ درصد و در DCI-P3 برابر با ۹۹ درصد است. میزان استاندارد RGB آن نیز ۱۳۹ درصد خواهد بود. برند MSI حتی راهکاری برای کاربرانی که مدت زیادی با مانیتورها سروکار دارند، ارائه کرده است تا نور آبی کمتری را در آن مشاهده کنند.

بنابراین، با برخورداری از گواهی TÜV Anti-Flicker، شاهد سوسو زدن و نور آبی کمتری خواهیم بود. علاوه بر موارد گفته شده، سیستم Eye-Q به کاربران امکان می‌دهد تا سلامت چشمان خود را بررسی کنند.

این مانیتور ظاهر زیبایی دارد و تجربه مدرنی را به کاربر القا می‌کند. اتصال کابل‌ها در این مانیتور به آسانی انجام می‌شود و مشخصات چشمگیر و نوآورانه آن موجب شده تا شایسته دریافت جایزه Red Dot 2023 باشد.

 

*** مادربرد MSI B650M PROJECT ZERO-back-connect

 

برند MSI در ساخت مادربرد B650M PROJECT ZERO-back-connect تمامی کانکتورهای برق، فن و سایر هدرهای پین را به پشت پنل منتقل کرد تا ظاهری شیک و مرتب داشته باشد.

 

 

با این تصمیم، دیگر در مدیریت کابل‌ها سختی کمتر وجود دارد و خنک‌کننده مایع به خوبی گرمای سیستم را کاهش می‌دهد. علاوه بر وجود قابلیت‌هایی همچون وای‌فای ۶E و USB 3.2 نسل دو در این محصول، کمپانی از دیگر اتصال‌ها نیز در این دستگاه استفاده کرده است که شامل M.2 Shield Frozr و ۲٫۵G LAN هستند.

 

*** کیس سری MSI MPG GUNGNIR 300

 

برای رفع نیازهای گیمرهای سطح متوسط سری جدید MPG GUNGNIR 300 ساخته شده است. در پنل جلویی آن از یک طرح مشبک یک تکه استفاده شده که از دو رادیاتور ۳۶۰ میلی‌متری با فناوری خنک‌کننده مایع AIO بهره می‌برد.

در این بخش از فن‌های ۱۲ در ۱۲۰ میلی‌متری نیز استفاده شده که عملکرد خنک‌کنندگی را افزایش می‌دهند. این کیس به فناوری‌های جذابی مجهز شده و کارت گرافیک آن نیز از نوع سری NVIDIA GeForce RTX 40 است.

 

 

گیمرها می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود، اندازه، شکل و موقعیت خروجی کارت گرافیک را سفارشی‌سازی کنند.

 

*** کولر مایع MSI MAG CORELIQUID سری E

 

این محصول با فناوری پیشرفته خنک‌کننده همراه شده که به راحتی می‌تواند گرمای دستگاه را پایین آورده و عملکرد حرارتی را بهبود ببخشد.

 

 

افزایش ارتفاع میکرو کانال نیز موجب شده تا کارایی سیستم خنک کننده نیز بهتر شود. درپوش آبی نیز اکنون می‌تواند به صورت ۲۷۰ درجه بچرخد و در حالت افقی بماند.

کاربران قادرند در سری MSI CORELIQUID E از مادربرد MSI استفاده کنند، سرعت فن خنک‌کننده را تنظیم کرده و از طریق نرم‌افزار MSI CENTER به بخش‌های مختلف دسترسی داشته باشند و آنها را کنترل کنند.

 

*** هارد دیسک MSI SPATIUM M570 PRO PCIe 5.0 NVMe M.2 FROZR

 

هارد دیسک جدید این کمپانی سرعت بالایی در خواندن دارد؛ چیزی حدود ۱۲۴۰۰/۱۱۸۰۰ مگابایت بر ثانیه! خنک‌کنندگی خوب موجب می‌شود که جریان هوا منتقل شود و شاهد نرخ انتقال در ظرفیت‌های ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و ۴ ترابایت باشیم.

 

 

*** کیبورد گیمینگ MSI VIGOR GK41

 

در کیبورد VIGOR GK41 از دکمه‌های قرمزرنگ Kailh استفاده شده تا بازخوردی دقیق در هنگام بازی ثبت شود. شش ناحیه به صورت ثابت به روشنایی LED با ۱۰ حالت متفاوت مجهز شده‌اند که می‌توان در صورت نیاز آنها را تغییر داد.

 

 

کاربران می‌توانند صفحه کلید را با استفاده از ۳ پروفایل تنظیم کنند و از طریق MSI Center به تنظیمات و کلیدهای ماکرو دسترسی داشته باشند.

 

*** هدست گیمینگ MSI IMMERSE GH50 WIRELESS

 

هدست IMMERSE GH50 WIRELESS اولین هدست بی‌سیم گیمینگ MSI است که تأخیر کم به میزان ۲٫۴ گیگاهرتز دارد، وزن پایین و جمع و جور بودن آن از جمله مواردی هستند که توجه علاقمندان در سراسر جهان را به خود جلب کرده‌اند.

 

 

سازگاری بین پلتفرمی آن، تقویت‌کننده‌های باس، میکروفون و برنامه‌های مختلف نرم‌افزاری همگی موجب شده‌اند تا در بازی شاهد تجربه جذاب و فوق‌العاده‌ای باشیم.

 

*** شارژر هوشمند MSI EV

 

کمپانی MSI حتی در حوزه ساخت شارژرهای اتومبیل برقی نیز پیشرفت داشته و اکنون با تولید این شارژر، به استانداردهای CNS 15511 ،UL 2594 و IEC 61851 دست یافته است.

 

 

قدرت شارژ آن از طریق ۶۰ آمپر چیزی حدود ۱۴٫۴ کیلو وات است. همچنین، این محصول از برنامه‌های تلفن همراه، پرداخت شارژ، سنجش RFID، تشخیص پلاک مبتنی بر هوش مصنوعی و مدیریت از راه دور (اترنت) و اتصالات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

 

*** فناوری MSI AI DVR

 

سیستم AI DVR می‌تواند رفتار راننده را در هنگام رانندگی تشخیص دهد و برای آنها راه‌حل ارائه کند؛ این‌ها شامل خستگی راننده، حواس‌پرتی و تشخیص چهره هستند. علاوه بر این، این فناوری به تشخیص اشیا و خودروهای موجود در جاده مجهز شده و می‌تواند به صورت خودکار پلاک خودرو را شناسایی کند.

 

*** پردازنده MSI MS-C903

 

به گزارش پژواک، با تولید این پردازنده، عملکردهای مختلف دستگاه‌ها سریع‌تر انجام می‌شوند و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در آن، برنامه‌ها به خوبی پردازش شده و کارایی بالاتری خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه