کد خبر:281451
پ
تزوس
پژواک گزارش می‌دهد:

بازگشت پرشکوه تزوس به جمع ۵۰ رمزارز برتر بازار/ آیا XTZ می‌تواند به رشد خود ادامه دهد؟

قیمت ارز دیجیتال تزوس (XTZ) به تازگی از خط روند مقاومتی ۲۳۰ روزه عبور کرد که منجر به افزایش ۱۳ درصدی آن در یک روز شد.

قیمت ارز دیجیتال تزوس (XTZ) به تازگی از خط روند مقاومتی ۲۳۰ روزه عبور کرد که منجر به افزایش ۱۳ درصدی آن در یک روز شد.

 

*** بازگشت پرشکوه تزوس به جمع ۵۰ رمزارز برتر بازار

 

به گزارش پژواک، گمانه‌زنی‌های قابل‌توجهی پیرامون دلایل اصلی رشد قیمت تزوس در بین کاربران X (توییتر سابق) وجود دارد. با این حال، دلیل قطعی این حرکت صعودی هنوز مبهم باقی مانده است.

آنچه که توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده، افزایش قابل‌توجه حجم معاملات تزوس است که در عرض ۶ ساعت، به بالاترین حد خود از سپتامبر ۲۰۲۱ رسید. چنین افزایش ناگهانی در فعالیت معاملاتی، معمولاً نشان‌دهنده اجرای بسیاری از سفارش‌ها توسط چند حساب قابل‌توجه است. بنابراین، برخی از فعالان بازار حدس می‌زنند که یک معامله‌گر بزرگ یا به اصطلاح نهنگ، اطلاعات خاصی در مورد رویدادهای قریب‌الوقوع در اختیار دارد و بر این اساس، در حال فعالیت است.

 

*** روش بررسی حجم معاملات برای خرید بیت کوین چیست؟

 

با این وجود، اذعان به این امر ضروری است که همه فعالان بازار به پایداری این رالی متقاعد نشده‌اند؛ زیرا برخی از معامله‌گران فعالانه در حال بررسی فرصت‌های بالقوه برای فروش هستند.

 

 

شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه تزوس بالای ۵۰ و در حال افزایش است که از تداوم روند صعودی حمایت می‌کند. همچنین، رالی صعودی پس از یک واگرایی صعودی برای RSI (خط سبز) اتفاق افتاده است. این واگرایی زمانی اتفاق می‌افتد که افزایش مومنتوم با کاهش قیمت همراه باشد و اغلب قبل از معکوس شدن روند مشاهده می‌شود.

شایان ذکر است که سود باز (نماد سبز) نیز شروع به افزایش کرده که نشان می‌دهد بازار آتی هم ممکن است بخشی از رالی را تقویت کند. اگر این افزایش ادامه یابد، قیمت تزوس می‌تواند با یک رشد ۲۵ درصدی به مقاومت بعدی در ۰٫۹ دلار برسد.

 

 

علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی، در صورتی که کندل قیمتی تزوس نتواند بالاتر از خط روند مقاومت نزولی بسته شود، احتمالاً با یک افت ۱۰ درصدی به نزدیک‌ترین سطح حمایتی خود در ۰٫۶۵ دلار خواهد رسید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه