کد خبر:283540
پ
اینستاگرام
پژواک گزارش می‌دهد:

اینستاگرام قابلیت ویرایش پیام‌های دایرکت را برای تمام کاربران فعال می‌کند

قابلیت ویرایش پیام‌های خصوصی (DM) در اینستاگرام اکنون برای تمامی کاربران فعال می‌شود.

قابلیت ویرایش پیام‌های خصوصی (DM) در اینستاگرام اکنون برای تمامی کاربران فعال می‌شود.

 

*** آپدیت جدید اینستاگرام 

 

به گزارش پژواک، براساس اعلام رسمی متا، برای ویرایش DM در اینستاگرام، به‌سادگی باید انگشت خود را روی پیام ارسال‌شده نگه دارید تا منوی کشویی ظاهر شود. سپس گزینه Edit را انتخاب کنید و پیام خود را تغییر دهید. البته پس از ویرایش، کلمه Edited نیز در زیر پیام شما درج خواهد شد؛ اگر نمی‌خواهید مخاطب شما متوجه شود که پیام خود را ویرایش کرده‌اید، باید پیام اشتباه خود را حذف و دوباره ارسال کنید.

این قابلیت ممکن است هنوز برای شما فعال نشده باشد، اما با توجه به اعلام متا، باید خیلی زود در دسترس همه کاربران قرار بگیرد.

 

 

*** ویرایش پیام‌ها در اینستاگرام

 

علاوه‌بر ویرایش‌ پیام‌ها، متا چند قابلیت دیگر نیز برای تمام کاربران فعال کرده است. اکنون می‌توانید سه پیام در بخش چت پین کنید. همچنین می‌توانید read receipts یا «رسید خوانده‌شدن» پیام‌های خود را غیرفعال و تم‌های جدیدی برای چت خود انتخاب کنید. همچنین اکنون قابلیت ذخیره‌سازی استیکرهای محبوب نیز در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است. همه این قابلیت‌ها پیش‌ازاین برای برخی کاربران فعال بوده است و اکنون تمامی کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

متا چند قابلیت جدید نیز به تردز اضافه کرده است. اکنون کاربران می‌توانند به سرعت پستی را که می‌پسندند یا اینکه دیگر نمی‌خواهند آن را ببینند، با کشیدن انگشت خود به راست یا چپ لایک یا پنهان کنند. این قابلیت تنها در پست‌های بخش For You فعال است و مشخص نیست در آینده به بخش‌های دیگر تردز اضافه خواهد شد یا خیر.

اینستاگرام همچنین درحال آزمایش برنامه‌ای به نام App Clip است تا کاربران حتی اگر اینستاگرام را نصب نداشته باشند، بتوانند ویدیوهای کوتاه ریلز را در آن تماشا کنند. چند روز پیش نیز اینستاگرام در یک به‌روزرسانی برای iOS، یک ویجت برای لاک اسکرین اضافه کرد که با آن می‌توانید با یک کلیک وارد دوربین بخش استوری شوید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه