کد خبر:283835
پ
مترجم گوگل
پژواک گزارش می‌دهد:

امکان ترجمه متن به Circle to Search گوگل اضافه می‌شود

کاربران گوگل و سامسونگ به‌زودی می‌توانند برای ترجمه‌ی متن‌ها از ویژگی Circle to Search استفاده کنند.

کاربران گوگل و سامسونگ به‌زودی می‌توانند برای ترجمه‌ی متن‌ها از ویژگی Circle to Search استفاده کنند.

 

*** ویژگی جدید مترجم گوگل

 

به گزارش پژواک، گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد که Circle to Search را در به‌روزرسانی جدیدش توسعه داده‌ و امکان ترجمه‌ی متن به‌ کمک این قابلیت را فراهم کرده است.

قابلیت Circle to Search به کاربران امکان می‌دهد تا با ضربه زدن روی دکمه‌ی هوم و دایره کشیدن دور سوژه‌ی موردنظر خود، آن را به‌راحتی جست‌وجو کنند.

برای استفاده از قابلیت ترجمه‌ی متن Circle to Search دیگر حتی نیازی به دایره کشیدن هم نیست و کاربران می‌توانند با نگه‌ داشتن دکمه‌ی هوم یا نوار ناوبری برای مدت طولانی، به آیکون ترجمه دست یابند.

 

ترجمه‌ی متن کره‌ای به انگلیسی به‌کمک ابزار ترجمه‌ی قابلیت Circle to Search

 

گوگل ترنسلیت امکان ترجمه‌ی متن را برای کاربران فراهم می‌کند؛ اما روش آن با قابلیت Circle to Search بسیار متفاوت است. دیگر نیازی نیست کاربران برای جست‌وجو راجع‌به چیزی از اپلیکیشن درحال استفاده‌ی خود خارج شوند و به اپلیکیشن دیگری بروند؛ تنها کافی است دکمه‌ی هوم را برای مدت طولانی نگه دارند.

در هفته‌ها‌ی آینده، ابزار ترجمه‌ی جدید گوگل فعال خواهد شد. گوشی گوگل سری پیکسل ۷ و پیکسل ۸ و گوشی سامسونگ سری گلکسی S24 به این ابزار دست خواهند یافت.

گوگل قصد دارد در هفته‌ی جاری قابلیت Circle to Search را به تبلت‌ها و گوشی‌های بیشتری ازجمله گوشی‌های تاشو اضافه کند. گوشی پیکسل ۷a، تبلت پیکسل، گوشی تاشدنی پیکسل فولد، گوشی پیکسل ۶،‌ پیکسل ۶ پرو و گوشی پیکسل ۶a از جمله دستگاه‌هایی هستند که به‌زودی به قابلیت Circle to Search مجهز خواهند شد.

گوگل علاوه‌بر ایجاد قابلیت ترجمه‌ی Circle to Search، گوگل مپس را با استفاده از هوش مصنوعی، کاربردی‌تر از پیش کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از گوگل مپس درباره‌ی تهیه‌ی بلیت، رستوران‌های توصیه‌شده و نواحی پربازدید اطلاعات مفیدی به‌دست بیاورند. هوش مصنوعی گوگل همچنین تصاویر غذاها را تحلیل می‌کند و نام، نوع غذا و قیمت آن را تشخیص و به کاربران نشان می‌دهد.

قابلیت جدید گوگل مپس، لیستی از بهترین مکان‌ها برای غذاخوردن و سفرکردن در برخی از شهرهای آمریکا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌روزرسانی جدید گوگل مپس به‌زودی برای گوشی آیفون و گوشی‌های اندرویدی ارائه خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه