کد خبر:273234
پ
photo_2022-06-10_23-00-45
پژواک گزارش می دهد:

افزایش ناگهانی قیمت خودروهای bmw در پی تورم جهانی

افزایش‌ نرخ‌ها در بازار جهانی و تورم در اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی، سبب شده است تا قیمت خودروهای بی ام و برای سال ۲۰۲۳ افزایش یابد.

افزایش‌ نرخ‌ها در بازار جهانی و تورم در اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی، سبب شده است تا قیمت خودروهای بی ام و برای سال ۲۰۲۳ افزایش یابد.

 

*** افزایش ناگهانی قیمت خودروهای bmw در پی تورم جهانی

 

به گزارش پژواک، افزایش‌ نرخ‌ها در بازار جهانی و تورم در اتحادیه اروپا و آمریکای شمالی، سبب شده است تا قیمت خودروهای بی ام و برای سال ۲۰۲۳ افزایش یابد.

بی ام و قیمت اکثر مدل‌های خود را برای مشتریان در آمریکای شمالی افزایش داده است و انتظار می‌رود تا قیمت‌ها در اتحادیه اروپا و باقی مناطق جهان نیز افزایش یابند. این درحالیست که پیشتر، روند افزایش قیمت

افزایش قیمت در مورد خودروهای بی ام و به صورت همسان رخ نداده است. برخی از مدل‌ها تنها ۱۰۰ دلار گران‌ شده‌اند، در حالی برخی دیگر از مدل‌ها چند هزار دلار افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

برای مثال بی ام و M5‌ برای سال ۲۰۲۳ با ۴۲۰۰ دلار افزایش به دست مصرف کننده نهایی خواهد رسید.

علاوه بر افزایش قیمت، بی ام و هزینه‌های جانبی حمل و تحویل برخی مدل‌ها را نیز افزایش داده است. مدل‌هایی که در خاک آمریکا یا سایت‌های نزدیک به آن تولید نمی‌شوند، شامل افزایش قیمت در زمینه حمل و نقل و تحویل به مشتری خواهند بود.

بیشترین افزایش قیمت خودروهای بی ام و برای سال ۲۰۲۳، شامل مدل‌های X6 M، M5 سدان، X7 xDrive40i، X5 M و X3 M شده است.

در مقابل مدل‌های i7 xDrive60، M4 CSL، ۷۴۰i، ۷۶۰i xDrive، X2 sDrive28i و X7 M60i هیچ‌گونه افزایش قیمتی را برای سال ۲۰۲۳ تجربه نخواهند کرد.

نسخه‌های جدید از خودروهای بی ام و با مدل ۲۰۲۳ از ماه هفتم سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس خریداران خواهند بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه