کد خبر:273607
پ
elon-musk-2-2
پژواک گزارش می دهد:

اختلافات خانوادگی در خانواده ماسک بالا گرفت

فرزند ایلان ماسک با تغییر نام دیگر نمی‌خواهد هیچ نسبتی با پدرش داشته باشد.

فرزند ایلان ماسک با تغییر نام دیگر نمی‌خواهد هیچ نسبتی با پدرش داشته باشد.

 

*** اختلافات خانوادگی در خانواده ماسک

 

به گزارش پژواک، یکی از فرزندان ایلان ماسک به نام «ژاویر الکساندر ماسک» به صورت رسمی درخواست تغییر نام و گواهی تولد خود را ثبت کرده و دیگر نمی‌خواهد به هیچ شکلی با پدر بیولوژیکی خود نسبتی داشته باشد.

ژاویر الکساندر ۱۸ ساله که جنسیت خود را از مرد به زن تغییر داده، حالا با تغییر نام خود به «ویویان جنا ویلسون» دیگر نمی‌خواهد نسبتی با پدر میلیاردرش داشته باشد.

درخواست تغییر نام فرزند ماسک در دادگاهی در لس آنجلس ثبت شده که البته این موضوع مربوط به ماه آوریل می‌شود و حالا چنین اسنادی منتشر شده‌اند.

در حال حاضر اطلاعی از اختلافات میان ایلان ماسک و فرزندش نداریم و ثروتمندترین فرد جهان هم اظهارنظری در این زمینه نکرده، هرچند او در روز جهانی پدر در توییتی گفته بود که تمام فرزندانش را بسیار دوست دارد.

با این حال ویویان نمی‌خواهد دیگر هیچ نسبت و ارتباطی با پدرش داشته باشد.

ماسک در سال ۲۰۰۰ با مادر ویویان به نام «جاستین ویلسون»، نویسنده کانادایی ازدواج کرد و البته این زوج در سال ۲۰۰۸ از یکدیگر جدا شدند.

اولین پسر این زوج به نام نوادا در سال ۲۰۰۲ به دنیا آمد اما در ۱۰ هفتگی به علت سندرم SIDS از دنیا رفت.

اما این زوج بعدا صاحب یک دوقلو پسر به نام‌های ژاویار و گریفین و یک سه‌قلو پسر شدند البته ماسک فرزندان دیگری هم دارد که البته ثروتمندترین فرد جهان برای آن‌ها نام‌های متفاوت‌تری انتخاب کرده است.

با وجود اینکه ماسک تحت توجه زیادی قرار دارد، فرزندانش چندان حاشیه‌ساز نیستند و مورد توجه رسانه‌ها قرار نگرفته‌اند. 
اسناد دادگاه برای تغییر نام و جنسیت فرزند ماسک همانطور که بالاتر گفتیم چندین ماه پیش ثبت شده‌اند و حالا تازه به صورت عمومی انتشار یافته‌اند؛ یعنی چندین ماه پیش از اینکه ماسک به صورت علنی حمایت از حزب جمهوری‌خواه آمریکا بجای دموکرات را اعلام کند.

باید منتظر ماند و دید ایلان ماسک نسبت به این پرونده و درخواست فرزندش برای قطع رابطه چه واکنشی نشان می‌دهد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه