کد خبر:282776
پ
شیائومی ۱۴
پژواک گزارش می‌دهد:

آپدیت HyperOS برای سری شیائومی ۱۳T منتشر شد

سری شیائومی ۱۳T جدیدترین مدل‌های معرفی شده از سری T کمپانی به‌شمار می‌روند. این گوشی‌ها دارای مشخصات سخت‌افزاری برتر هستند.

سری شیائومی ۱۳T جدیدترین مدل‌های معرفی شده از سری T کمپانی به‌شمار می‌روند. این گوشی‌ها دارای مشخصات سخت‌افزاری برتر هستند.

 

*** انتشار آپدیت HyperOS برای سری شیائومی ۱۳T

 

به گزارش پژواک، با رونمایی رسمی از سیستم‌عامل HyperOS اکنون کاربران برای اطلاع از زمان دریافت این به‌روزرسانی روی دستگاه خود کنجکاو هستند.

اکنون شیائومی انتشار به‌روزرسانی HyperOS برای سری ۱۳T را آغاز کرده است. این به‌روزرسانی بر پایه اندروید ۱۴ بنا شده و احتمالا به بهبود تجربه کاربری کمک خواهد کرد.

این آپدیت در منطقه اروپا منتشر شده و از شماره ساخت‌های OS1.0.3.0.UMLEUXM و OS1.0.2.0.UMFEUXM استفاده می‌کند. حجم بسته به‌روزرسانی نیز به‌ترتیب برابر با ۵٫۳ و ۵٫۸ گیگابایت است.

این به‌روزرسانی شامل موتور مدیریت حافظه ارتقایافته بوده و این مشخصه امکان استفاده کارآمدتر از حافظه را فراهم می‌کند. وجود پچ امنیتی ماه دسامبر ۲۰۲۳ به بهبود امنیت سیستم کمک می‌کند. استفاده از زبان انیمیشن جدید امکان تعامل لذت‌بخش‌تر با گوشی را فراهم کرده و استفاده از رنگ‌های طبیعی حس سرزندگی را به کاربران منتقل خواهد کرد.

سیستم فونت کاملا جدید از چندین نوشتار مختلف پشتیبانی نموده و برنامه هواشناسی نیز به‌روزرسانی شده است. اعلان‌ها بر روی ارائه اطلاعات مهم متمرکز شده و آنها را به کارآمدترین شکل ممکن در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 

شیائومی

 

استفاده از جلوه‌های بصری متعدد و پویا برای لاک اسکرین، به‌کارگیری رنگ‌ها و اشکال تازه برای آیکون‌های هوم اسکرین و تسهیل قابلیت مولتی تسکینگ از طریق به‌روزرسانی حالت multi-window سایر مشخصه‌های آپدیت HyperOS به‌شمار می‌روند.

آپدیت HyperOS برای گوشی‌های شیائومی ۱۳T و ۱۳T پرو ابتدا برای منطقه اقتصادی اروپا عرضه شد و اکنون در دسترس کاربران عضو برنامه HyperOS Pilot Tester قرار گرفته است. کاربران از طریق برنامه HyperOS Downloader می‌توانند به لینک به‌روزرسانی دسترسی پیدا کنند. همچنین کاربران شیائومی ۱۳T با رام گلوبال نیز به‌زودی آپدیت HyperOS را دریافت خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه