کد خبر:282789
پ
آپدیت تلگرام
پژواک گزارش می‌دهد:

آپدیت تلگرام با تغییر رابط کاربری تماس‌ها و جلوه جدید حذف پیام‌ها منتشر شد

تلگرام به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده که شامل سه تغییر اساسی است. در ادامه مطلب این تغییرات را بررسی می‌کنیم.

تلگرام به‌روزرسانی جدیدی منتشر کرده که شامل سه تغییر اساسی است. در ادامه مطلب این تغییرات را بررسی می‌کنیم.

 

*** به‌روزرسانی رابط کاربری تماس‌ها

 

به گزارش پژواک، تلگرام مدت‌ها است که امکان تماس صوتی و ویدیویی با قابلیت به‌اشتراک‌گذاری صفحه را فراهم کرده است. این اپلیکیشن حالا رابط کاربری تماس‌ها را بازطراحی کرده و انیمیشن‌ها و تصاویر پس‌زمینه جدیدی را به آن افزوده است. در این رابط جدید منابع سیستمی کمتری استفاده می‌شود، درنتیجه مصرف باتری کاهش می‌یابد.

 

 

تلگرام می‌گوید تا حدی کیفیت تماس‌ها را هم بهبود داده است اما در سال ۲۰۲۴ بهینه‌سازی‌های بیشتری درزمینه بهبود کیفیت اتصال و صدا در تماس‌ها اعمال خواهد شد.

 

 

*** جلوه بصری حذف پیام‌ها

 

تلگرام چندی پیش انیمیشن تبخیرشدن را برای پیام‌های خودحذف‌شونده به نسخه iOS اپ خود اضافه کرد. حالا هر دو نسخه iOS و اندروید در هنگام حذف پیام‌ها از انیمیشن جدیدی بهره می‌برند که «جلوه بشکن تانوس» نام گرفته است. این نام از داستان‌های کامیک مارول می‌آید.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** آپدیت بات‌ها

 

به گزارش پژواک، تلگرام می‌گوید در این آپدیت بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ بات‌های خود را ارائه کرده است. این بات‌ها اکنون می‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان دهند و واکنش‌ها، نقل‌قول‌ها و لینک‌ها را مدیریت کنند. به‌علاوه، می‌توانند به دیگر چت‌ها پاسخ بفرستند.

 

 

با این به‌روزرسانی، بات‌ها حتی می‌توانند درباره اهدای جوایز یا Giveaway و بوست در کانال‌ها اطلاعات کسب کنند. اگر می‌خواهید بات و مینی اپ بسازید، می‌توانید به این راهنما مراجعه کنید یا از این دستورالعمل گام‌به‌گام برای مبتدیان استفاده نمایید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه