کد خبر:265107
پ
WhatsApp Image 2021-07-23 at 17.15.52
پژواک گزارش می‌دهد:

افزایش ۳ برابری سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

نظرسنجی شرکت Gallup نشان می‌دهد که تعداد سرمایه گذارانی که بیت‌کوین در اختیار دارند از سال ۲۰۱۸ سه برابر شده است.

نظرسنجی شرکت Gallup نشان می‌دهد که تعداد سرمایه گذارانی که بیت‌کوین در اختیار دارند از سال ۲۰۱۸ سه برابر شده است.

 

*** افزایش ۳ برابری سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

 

به گزارش پژواک، بر اساس این نظرسنجی سه برابر بیشتر از سال ۲۰۱۸ سرمایه گذاران آمریکایی در حال نگهداری BTC هستند.
یک بررسی اخیر نشان داده است که بیت‌کوین در سه سال گذشته از نظر آگاهی، علاقه و مالکیت مورد توجه سرمایه گذاران جوان آمریکایی قرار گرفته است.

مطالعه انجام شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل و مشاوره جهانی Gallup نشان داد که تعداد سرمایه گذاران دارای BTC در ایالات متحده از ۲٪ در سال ۲۰۱۸ به ۶٪ در ماه ژوئن ۲۰۲۱ افزایش پیدا کرده است. این تحقیق از “سرمایه گذاران” به عنوان بزرگسالانی یاد می‌کند که ۱۰،۰۰۰ دلار یا بیشتر در سهام، اوراق قرضه یا صندوق‌های دو طرفه سرمایه گذاری کرده‌اند.

این نظرسنجی همچنین گزارش داد که مالکیت بیت‌کوین در میان سرمایه گذاران زیر ۵۰ سال از سه سال گذشته بیشتر از سه برابر شده است و از ۳٪ در سال ۲۰۱۸ به ۱۳٪ رسیده است.

جای تعجب نیست که این نظرسنجی نشان داد که مالکیت بیت‌کوین برای گروه‌های سرمایه گذار بالای ۵۰ سال بسیار کمتر از ۳٪ است، اگرچه این نسبت از ۱٪ در سال ۲۰۱۸ نیز سه برابر افزایش یافته است.

این نظرسنجی نشان داد که ۸۴٪ از سرمایه گذاران گزارش داده‌اند که در صندوق‌های شاخص سهام یا صندوق‌های دو طرفه سرمایه گذاری کرده‌اند، در حالی که ۶۷٪ گفتند که آنها دارای سهام فردی بوده و ۵۰٪ عنوان کردند که اوراق قرضه را نگهداری می‌کنند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه