کد خبر:284499
پ
اپل
پژواک گزارش می‌دهد:

تولید انبوه مک‌بوک تاشو اپل در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد

جف پو؛ تحلیل‌گر موسسه تحقیقاتی Haitong International Securities اخیرا گزارش جدیدی را برای مخاطبان خود منتشر کرده و این گزارش به دست وبسایت ۹to5Mac نیز رسیده است.

جف پو؛ تحلیل‌گر موسسه تحقیقاتی Haitong International Securities اخیرا گزارش جدیدی را برای مخاطبان خود منتشر کرده و این گزارش به دست وبسایت ۹to5Mac نیز رسیده است.

 

**** تولید انبوه مک‌بوک تاشو اپل در سال ۲۰۲۵

 

به گزارش پژواک، در این گزارش اعلام شده که شرکت اپل تولید انبوه دستگاه تاشو ۲۰٫۳ اینچی خود را در اواخر سال ۲۰۲۵ آغاز نموده و گوشی آیفون تاشو نیز در سال ۲۰۲۶ از راه خواهد رسید.

به گفته آقای پو، اپل برای نمایشگر داخلی آیفون تاشو آینده خود دو اندازه متفاوت ۷٫۹ و ۸٫۳ اینچی را در نظر گرفته است. این یادداشت با گزارش قبلی مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر موسسه TF International طی ماه مارس مطابقت دارد. این تحلیل‌گر پیش‌تر مدعی شد که اپل روی توسعه یک مک‌بوک تاشو ۲۰٫۳ اینچی کار می‌کند.

اگرچه آقای کو به عرضه احتمالی دستگاه تاشو هیبریدی اپل در سال ۲۰۲۷ اشاره نموده است؛ اما اکنون جف پو ادعا کرده که تولید انبوه این دستگاه در اواخر سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود. از سوی دیگر راس یانگ؛ مدیرعامل موسسه Display Supply Chain Consultants که یک افشاگر بسیار معتبر به‌شمار می‌رود نیز ادعا کرده که اپل در صدد تولید یک دستگاه تاشو ۲۰ اینچی بوده و این محصول در سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ روانه بازار خواهد شد.

هنگامی‌که سه تحلیل‌گر همگی به یک موضوع نسبتا مشابه اشاره می‌کنند؛ در این‌صورت تا حدود زیادی می‌توان آن‌را حتمی قلمداد کرد. از سوی دیگر گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل مشغول توسعه یک آیفون تاشو بوده و تولید انبوه این گوشی در اواخر سال ۲۰۲۶ شروع خواهد شد.

مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ نیز اگرچه یک تحلیل‌گر محسوب نمی‌شود؛ اما یکی از خبرنگاران ارشد در زمینه مسائل اپل و سایر فناوری‌ها به‌شمار می‌رود. در واقع وی نیز همانند هر تحلیل‌گر دیگری می‌تواند به یکی از افراد شاغل در اپل نزدیک باشد.

آقای گورمن در گذشته ادعا کرده بود که غول کوپرتینویی سرگرم بررسی یک دستگاه مک‌بوک/ آیپد هیبریدی با نمایشگر تاشو دوگانه است. از سوی دیگر دفتر ثبت اختراعات و نمادهای تجاری ایالات‌متحده (USPTO) اخیرا اسناد مربوط به درخواست اپل مبنی بر ثبت یک اختراع در ماه اکتبر گذشته را منتشر کرده است. این پتنت نشان‌دهنده جزئیات مربوط به لولایی است که در یکی از دستگاه‌های تاشو آینده اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جف پو در خصوص اختلاف جدول زمانی پیشنهادی خود برای تولید اولین دستگاه تاشو اپل (نسبت به پیش‌بینی‌های مینگ چی‌کو و راس یانگ) توضیحاتی را ارائه نموده است. به گفته وی، اپل فعالیت‌های خود در زمینه دستگاه‌های تاشو را تسریع نموده و بر اساس بررسی‌های زنجیره تامین، اکنون چشم‌اندازی واضح‌تر از دستگاه‌های تاشو آینده اپل قابل مشاهده است. این افشاگر مدعی شده که دستگاه‌های تاشو، بازار محصولات فوق پیشرفته را هدف قرار خواهند داد.

هر زمان که اپل اقدام به ارائه یک دستگاه تاشو نماید؛ آخرین تولیدکننده بزرگی خواهد بود که چنین دستگاهی را به بازار عرضه می‌کند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه