کد خبر:282266
پ
هارمن
پژواک گزارش می‌دهد:

هارمن، از زیرمجموعه‌های سامسونگ، پلتفرم فناوری صوتی محبوب Roon را تصاحب کرد

هارمن (HARMAN) یکی از زیرمجموعه‌های متعلق به سامسونگ الکترونیکس، با تمرکز بر فناوری‌های مربوط به بازار خودرو و کاربران معمولی و سازمانی، از خرید پلتفرم مدیریت و پخش موسیقی Roon خبر داد.

هارمن (HARMAN) یکی از زیرمجموعه‌های متعلق به سامسونگ الکترونیکس، با تمرکز بر فناوری‌های مربوط به بازار خودرو و کاربران معمولی و سازمانی، از خرید پلتفرم مدیریت و پخش موسیقی Roon خبر داد.

 

*** هارمن، از زیرمجموعه‌های سامسونگ، پلتفرم فناوری صوتی محبوب Roon را تصاحب کرد

 

به گزارش پژواک، شرکت Roon یک پلتفرم پخش موسیقی برای علاقه‌مندان به موسیقی است که به یک رابط کاربری کاربرپسند برای پخش آهنگ مجهز شده. این پلتفرم تقریباً با هر دستگاه صوتی سازگار بوده و مجهز به سیستم پخش قدرتمندی است که می‌تواند بهترین صدای ممکن را ارائه دهد. همچنین پلتفرم Roon برای همه سیستم‌عامل‌های محبوب در دسترس است و تجهیزات سرور سخت‌افزاری به نام Nucleus را تولید می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** پلتفرم صوتی Roon توسط هارمن سامسونگ خریداری شد

 

«دیو راجرز»، رئیس بخش سبک زندگی هارمن می‌گوید: «در HARMAN ما به توانایی خود برای ایجاد تجربیات صوتی استثنایی برای شرکت‌ها و مصرف‌کنندگانمان در سراسر جهان افتخار می‌کنیم. تیم Roon اشتیاق ما را در پخش صدا و اتصال استثنایی برای دوستداران موسیقی در حین جستجو و گوش‌دادن به آهنگ‌ها در خانه و درحال حرکت برانگیخته است. ما مشتاقانه منتظر Roon هستیم که به خانواده هارمن ملحق خواهد شد و توانایی‌های مهندسی ما را تقویت خواهد کرد.»

پلتفرم Roon به‌عنوان یک کسب‌وکار مستقل با تیم فعلی خود به فعالیت ادامه خواهد داد. همه فعالیت‌های Roon پابرجا خواهند ماند و این شرکت به خدمت‌رسانی به مشتریانش ادامه می‌دهد تا بتوانند تجربه کاربری خوبی با آن در سراسر جهان داشته باشند.

شرکت هارمن نیز در راستای استراتژی‌های کاری خود، متعهد به رشد اکوسیستم Roon شده است که شامل همکاری با بیش از ۱۶۰ برند صوتی دیگر و ارائه صدا به بیش از ۱۰۰۰ دستگاه با عملکردی قدرتمند می‌شود.

مدیرعامل Roon می‌گوید از پیوستن به HARMAN خوشحال است و رؤیایی که برای دهه‌ها داشته، با این رویکرد محقق می‌شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه