کد خبر:281772
پ
One UI 6
پژواک گزارش می‌دهد:

نسخه نهایی One UI 6 منتشر شد!

سامسونگ نسخه‌ی نهایی رابط کاربری One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را برای گوشی‌های سری گلکسی S23 منتشر کرد.

سامسونگ نسخه‌ی نهایی رابط کاربری One UI 6 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را برای گوشی‌های سری گلکسی S23 منتشر کرد.

 

*** انتشار نسخه نهایی One UI 6 

 

به گزارش پژواک، سامسونگ انتشار نسخه‌ی نهایی One UI 6 را که بر پایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده شده، برای گوشی‌های سری گلکسی S23 آغاز کرده است. غول کره‌ای صنعت موبایل، از مدت‌ها پیش فاز بتای One UI 6.0 را شروع کرده بود و پس از آزمون و خطا و رفع باگ‌ها، سرانجام نسخه‌ی پایدار را در دسترس قرار داد.

بر اساس گزارش سم‌موبایل، نسخه‌ی نهایی One UI 6 فعلاً برای آن دسته از کاربران گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا که در فاز بتا شرکت کرده بودند، در دسترس قرار گرفته است.

در حال حاضر صرفاً ساکنان آلمان نسخه‌ی نهایی One UI 6 را دریافت کرده‌اند. این رابط کاربری، نسخه‌ی فرم‌ور دستگاه را به S916BXXU3BWJM ارتقا می‌دهد و حجمش حدوداً ۳۵۰ مگابایت است. احتمالاً به‌زودی کاربران سایر کشورها نیز به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کنند.

توجه کنید حجم نهایی One UI 6 برای کاربرانی که هم‌اکنون از اندروید ۱۳ استفاده می‌کنند، بسیار بیشتر از ۳۵۰ مگابایت خواهد بود.

رابط کاربری One UI 6 گوشی سامسونگ یک‌سری بهبودها به‌همراه دارد و سرعت کار با دستگاه را افزایش می‌دهد. سامسونگ نسخه‌ی بتای این رابط کاربری را پس از گلکسی S23 برای گوشی های دیگری مثل گلکسی A54 نیز منتشر کرد. احتمالاً همان ترتیب انتشار برای نسخه‌ی نهایی نیز حفظ خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه