کد خبر:282255
پ
Copilot
پژواک گزارش می‌دهد:

مایکروسافت روی اضافه‌کردن GPT-4 Turbo به چت‌بات Copilot کار می‌کند

مایکروسافت مشغول ارتقای چت‌بات هوش مصنوعی خود است و در همین راستا روی اضافه‌کردن GPT-4 Turbo به این چت‌بات کار می‌کند.

مایکروسافت مشغول ارتقای چت‌بات هوش مصنوعی خود است و در همین راستا روی اضافه‌کردن GPT-4 Turbo به این چت‌بات کار می‌کند.

 

*** برنامه‌های جدید مایکروسافت 

 

به گزارش پژواک، مایکروسافت در جریان رویداد Ignite 2023 اواخر آبان‌ماه، نام چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی بینگ چت (Bing Chat) را که اوایل سال جاری میلادی راه‌اندازی شده بود، به Copilot in Bing تغییر داد.

شرکت OpenAI نیز اواسط آبان‌ماه در جریان اولین کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از جدیدترین مدل هوش مصنوعی‌ خود، یعنی GPT-4 Turbo رونمایی کرد که از GPT-4 و GPT-3.5 قدرتمندتر است و از اطلاعات بیشتری پشتیبانی می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع جهان را اینجا مطالعه کنید

 

 

*** چت‌بات هوش مصنوعی Copilot با قابلیت‌های جدید به‌روز می‌شود

 

همان‌طور که گفته شد، اوایل ماه نوامبر، مایکروسافت اعلام کرد نام بینگ چت‌بات بینگ را به چت‌بات هوش مصنوعی Copilot تغییر داده است. باید توجه داشت که مایکروسافت از هر نامی که برای چت‌بات خود استفاده کند، همچنان روی بهبود آن کار می‌‌کند و تغییر نام به معنی متوقف‌شدن بهینه‌سازی آن نیست.

یکی از برنامه‌های اعلام‌شده توسط مایکروسافت برای چت‌بات خود این است که GPT-4 Turbo را که اخیراً معرفی شده، به آن اضافه کند. یکی از ارتقاهای بزرگ این مدل این است که از یک پنجره ۱۲۸ هزار توکنی پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند پیامی متنی یا فایلی برابر با ۳۰۰ صفحه را به این چت‌بات ارسال کنند.

«میخائیل پاراخین»، رئیس بخش تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت و مدیر تیم کاملاً جدید ویندوز و وب این شرکت، در پاسخ به پست‌های کاربران در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد: «هنوز آماده اضافه‌کردن GPT-4-turbo نیستیم. باید برخی مسائل را حل کنیم.»

درحال‌حاضر چت‌بات Copilot با محدودیت ۵۰۰۰ کاراکتری برای هر چت مواجه است. وقتی از پاراخین پرسیده شد که آیا می‌توان محدودیت کاراکتر را با افزودن GPT-4 Turbo برطرف کرد؟ وی پاسخ داد: «بله؛ توربو این امکان را فراهم می‌کند؛ بنابراین سعی می‌کنیم این محدودیت را برطرف کنیم.» این رویکرد قطعاً کمک بزرگی برای بسیاری از کاربرانی است که می‌خواهند چت‌هایی با تعداد کاراکتر بیشتر داشته باشند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه