کد خبر:282185
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

فروش گوشی‌های سامسونگ در اروپا به کمترین سطح از سال ۲۰۱۱ به بعد رسید!

تحلیل‌گران موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research در گزارش جدید خود به بررسی وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند اروپا طی ۳ ماهه سوم سال ۲۰۲۳ پرداختند.

تحلیل‌گران موسسه تحقیقاتی Counterpoint Research در گزارش جدید خود به بررسی وضعیت بازار گوشی‌های هوشمند اروپا طی ۳ ماهه سوم سال ۲۰۲۳ پرداختند.

 

*** وضعیت فروش سامسونگ در اروپا

 

به گزارش پژواک، بر این اساس بازار گوشی‌های هوشمند اروپا با افت ۱۱ درصدی مواجه شده است؛ اما تحلیل‌گران از ارائه شاخص‌های کمی در این رابطه اجتناب نموده‌اند. با این‌حال کارشناسان اذعان می‌کنند که ۳ ماهه سوم سال ۲۰۲۳ بدترین دوره ۳ ماهه برای شرکت سامسونگ از سال ۲۰۱۱ به بعد بوده است!

گفته شده که فروش گوشی‌های غول کره‌ای طی این دوره زمانی ۱۵ درصد کاهش یافته است. این رقم از میانگین بازار نیز بدتر است. با بررسی برندهای بزرگ تولیدکننده گوشی می‌توان دریافت که تنها ریلمی با افت فاحش ۳۰ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود، عملکردی بدتر از سامسونگ را بر جای گذاشته است.

اپل با افت ۳ درصدی فروش آیفون‌های خود تقریبا موفق ظاهر شد. همچنین فروش شیائومی طی این بازه زمانی با کاهش ۱۳ درصدی مواجه شد. در این میان تنها آنر شاهد رشد ۸ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در بازار اروپا بود.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

مهمترین اخبار صنایع ایران را اینجا مطالعه کنید

 

 

چنان‌چه در رابطه با سهم یک شرکت خاص صحبت کنیم؛ در این‌صورت سهم سامسونگ با کاهش تنها ۲ درصدی به ۳۲ درصد رسیده است.

از سوی دیگر اپل سهم خود را به ۲۴ درصد افزایش داده است. چنان‌چه سهم اپل در ۳ ماهه سوم سال‌های میلادی مختلف را مدنظر قرار دهیم؛ در این‌صورت دستیابی کمپانی به سهم ۲۴ درصدی از بازار به نوبه خود یک رکورد محسوب می‌شود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه