کد خبر:284214
پ
شیائومی
پژواک گزارش می‌دهد:

شیائومی تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ اینچی ۲۰۲۵ را با وضوح ۴K معرفی کرد

شیائومی اخیراً تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ اینچی مدل ۲۰۲۵ را روانه بازار کرده است.

شیائومی اخیراً تلویزیون ردمی مکس ۱۰۰ اینچی مدل ۲۰۲۵ را روانه بازار کرده است.

 

*** دیگر مشخصات تلویزیون ۱۰۰ اینچی ردمی مکس

 

به گزارش پژواک، برای کنترل بهتر تصاویر متحرک، این تلویزیون از فناوری جبران حرکت MEMC 120 هرتز استفاده می‌کند. البته یک حالت رقابتی هم وجود دارد که نرخ تازه‌سازی را به ۲۴۰ هرتز یا حتی بالاتر می‌رساند.

تلویزیون ردمی مکس می‌تواند ۱٫۰۷ میلیارد رنگ را بازتولید کند، صفحه نمایش آن ۱۰ بیتی است و ۹۴ درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش می‌دهد. علاوه‌براین، دقت رنگ این دستگاه در سطح ΔE≈۲ رتبه‌بندی شده که نشان‌دهنده درجه بالای وفاداری این تلویزیون برای ارائه رنگ‌های واقعی است. این تلویزیون همچنین از فناوری محافظت از چشم Qingshan بومی شیائومی پشتیبانی می‌کند.

 

تلویزیون ردمی مکس

 

در زمینه اتصال، این تلویزیون دارای سه پورت HDMI، دو پورت USB-A، یک اترنت، یک ورودی اپیتکال، یک ورودی AV و یک پورت آنتن است. دو درگاه از سه پورت HDMI 2.1 از استاندارد HDMI 2.1 برای تأخیر ورودی کمتر در حین بازی پشتیبانی می‌کنند.

این پورت‌های HDMI 2.1 همچنین از ALLM ،VRR (حالت تأخیر کم خودکار) و فناوری AMD FreeSync برای تجربه بهتر بازی‌ها پشتیبانی می‌کنند.

Redmi Max 100 مجهز به چهار بلندگو برای صدا است. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صوتی و سازگاری با DTS-X برای پردازش صوتی با کیفیت بالا، از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون است.

قلب تپنده این تلویزیون یک پردازنده ۴ هسته‌ای A73 است که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده. گزینه‌های اتصال بی‌سیم شامل Wi-Fi 6 برای دسترسی راحت به اینترنت است.

این دستگاه از سیستم‌عامل HyperOS شیائومی و Xiaoai (دستیار مجازی شیائومی) پشتیبانی می‌کند. تلویزیون ۱۰۰ اینچی Redmi Max 2025 در چین ۸۹۹۹ یوان (تقریباً ۱۲۴۳ دلار آمریکا) قیمت دارد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه