کد خبر:269749
پ
سیاهکلی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

وزیر ارتباطات درباره کم‌فروشی اینترنت شفاف‌سازی کند/ قیمت‌ها باید به ازای ارائه خدمات جدید، افزایش یابد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت‌ها باید به ازای ارائه خدمات جدید، افزایش یابد از وزیر ارتباطات خواست تا درباره کم‌فروشی اینترنت شفاف‌سازی کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت‌ها باید به ازای ارائه خدمات جدید، افزایش یابد از وزیر ارتباطات خواست تا درباره کم‌فروشی اینترنت شفاف‌سازی کند.

 

*** کاهش سرعت اینترنت

 

به گزارش پژواک، لطف الله سیاهکلی درباره کاهش سرعت اینترنت، اظهار داشت:

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در این زمینه شفاف‌سازی کند به این معنا که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت به مردم درباره علل کاهش سرعت اینترنت توضیح دهند.

این وضعیت کم‌فروشی و غش در معامله است زیرا مردم پول کامل پرداخت می‌کنند اما خدمات متناسب دریافت نمی‌کنند؛ وزارت ارتباطات باید بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام و به مردم گزارش مناسب ارائه دهد.

 

وی در ادامه اضافه کرد:

من موضوع کاهش سرعت اینترنت را در کمیسیون صنایع و معادن نیز مطرح می‌کنم؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید درباره چرایی این موضوع گزارش دهد باید مشخص شود آیا زیرساخت‌ها دچار مشکل شدند یا اپراتورها درحال کم فروشی هستند؟

 

*** رشد نرخ تعرفه اینترنت باید در ازای افزایش کیفیت یا ارائه خدمات بهتر باشد

 

به گزارش پژواک، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان درباره صحبت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر بازنگری در نرخ تعرفه اینترنت در سال آینده، تصریح کرد:

مردم حاضرند هزینه خدماتی که دریافت می‌کنند، را پرداخت کنند اما باید به این نکته نیز توجه شود که اگر وزارت ارتباطات به دنبال افزایش قیمت تعرفه اینترنت است، باید خدمات جدیدی نیز تعریف کند یا کیفیت ارتقا یابد.

قیمت‌ها باید به ازای ارائه خدمات جدید، افزایش یابد در غیر این صورت نباید قیمت‌ها بدون بهبود وضعیت افزایش پیدا کند.

خانه ملت

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه