کد خبر:282915
پ
سامسونگ
پژواک گزارش می‌دهد:

سامسونگ از نمایشگر جدید خود با قابلیت تا شدن دو طرفه رونمایی کرد

سامسونگ دیسپلی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2024 در شهر لاس‌وگاس علاوه بر معرفی نمایشگر شفاف خود از دستاوردهای جالب دیگری نیز رونمایی کرد.

سامسونگ دیسپلی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2024 در شهر لاس‌وگاس علاوه بر معرفی نمایشگر شفاف خود از دستاوردهای جالب دیگری نیز رونمایی کرد.

 

*** تبلت جدید سامسونگ 

 

به گزارش پژواک، این نمایشگر از قابلیت تا شدن به هر دو سمت داخل و خارج برخوردار است. هر دو طرف نمایشگر به‌عنوان یک پنل لمسی عمل می‌کنند.

بنابراین یک گوشی هوشمند با وجود چنین نمایشگری به استفاده از نمایشگر خارجی مجزا هیچ احتیاجی نخواهد داشت. بدین‌ترتیب یک نمایشگر هم‌ به‌عنوان صفحه‌نمایش داخلی بزرگ و هم به‌عنوان نمایشگر روی درب خارجی گوشی عمل خواهد کرد. به گفته کمپانی این پدیده موجب می‌شود تا دستگاه‌های تاشو با طراحی باریک‌تر و جمع‌وجورتری تولید شوند.

دوام این نمایشگر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که صفحه‌نمایش اساسا همواره در قسمت خارجی دستگاه تلفن همراه قرار گرفته و در اثر سقوط یا ضربه دچار آسیب‌دیدگی خواهد شد.

اما تولیدکننده کره‌ای این موضوع را نیز مدنظر قرار داده است. سامسونگ ادعا می‌کند که پنل‌های جدید با دوام بسیار بالا تولید شده و در شرایط سخت مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌توانند امکان فعالیت نمایشگر در بازه دمایی ۲۰- تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

همچنین این نمایشگر در برابر غوطه‌ور شدن درون آب، ماسه و برخورد مستقیم با توپ بسکتبال مقاومت خواهد کرد.

سامسونگ در رابطه با دستگاه‌های جدید مجهز به نمایشگر In&Out Flip هنوز هیچ توضیحی ارائه نداده است. این نمایشگر احتمالا در دستگاه‌های تاشو آینده گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ سامسونگ به‌کار گرفته خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه